י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נגיף חברתי

האישה החזקה בליכוד פרצה בבכי: "מעולם לא נתקלתי בכזו שנאת חינם"

לאחר שבכל ערוצי החדשות השמיצו אותה על כך שלא דברה אמת בחקירה האפדימיולגית שעברה. התיישבה השרה גילה גמליאל לראיון מיוחד בחדשות 13 במהלכו פרצה בבכי "הילדות שלי שומעות כל מיני סיפורים מהחברות המודאגות שלהן ואני צריכה להתמודד עם זה"

האישה החזקה בליכוד פרצה בבכי: "מעולם לא נתקלתי בכזו שנאת חינם"
אולפן חדשות. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל שברה שתיקה והעניקה הערב (חמישי) ראיון טלוויזיוני לספי עובדיה ב'חדשות 13', לראשונה מאז פרוץ סערת הפרת ההנחיות שהתעוררה עם הפרסומים כי שהתה בבית כנסת בעיר טבריה במהלך יום הכיפורים הרחק ממקום מגוריה בתל אביב. ואף נדבקה בנגיף. השרה נשברה בשידור חי ופרצה בבכי.

"אני עשרים שנה במערכת הציבורית, ומעולם לא נתקלתי בכזאת שנאת חינם ולהט יצרים. הילדות שלי שומעות כל מיני סיפורים מהחברות המודאגות שלהן ואני צריכה להתמודד עם זה". אמרה גמליאל בראיון לחדשות 13 כשקולה נשנק מבכי.

כזכור, נודע שגמליאל נדבקה בקורונה. על פי הפרטים שפורסמו בעיתון "הארץ", גמליאל, שמתגוררת בתל אביב, נסעה ביום כיפור למשפחת בעלה בטבריה בניגוד להגבלות הסגר, ושם נדבקה בנגיף. עוד דווח כי השרה אף ניסתה להתחמק מהחקירה האפידימיולוגית וטענה כי נדבקה בנגיף מהנהג שלה.

השבוע פורסם כי טעות במערכת המחשב של החקירות האפידמיולגיות הוא שגרם לחשד כי השרה גמליאל שיקרה ואמרה כי לא שהתה בטבריה ביום כיפור. כאשר בדיקת הפרקליטות העלתה כי השרה גמליאל כן דברה אמת בחקירתה האפידמיולגיות, וכן סיפרה על שהייתה בטבריה. אולם, בעת העברת הנתונים למחשב, אירעה תקלה במחשב והעיר תל אביב נרשמה במקום העיר טבריה.

גם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט קבע כי אין בסיס לטענה זו וכי "ממצאי הבדיקה מלמדים שהשרה שיתפה פעולה באופן מלא ומסרה עובדות אמת כהווייתן" לשון ההחלטה.

עוד הוסיף מנדלבליט כי העביר את הטיפול למשטרה, שתברר עם גמליאל את טענותיה על כך שטעתה בשיקול הדעת, אך לא עברה על החוק משום שהדירה שבה שהתה בטבריה היא בבעלותה.

קורונה גילה גמליאל ערוץ 13 חולי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד