י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עורר סערה ציבורית

מיאמי: שוטר עומד בפני השעיה בגין עטיית 'מסכת טראמפ' במדים

בגלל מסכה מבד, שוטר במשטרת מיאמי עשוי לאבד את משרתו לאחר שתועד עוטה מסכה עם מסר פוליטי בעד הנשיא טראמפ, זאת בעומדו בתור להצביע

מיאמי: שוטר עומד בפני השעיה בגין עטיית 'מסכת טראמפ' במדים
שוטר ממיאמי שעטה מסכה של טראמפ צילום: מתוך טוויטר

שוטר במשטרת מיאמי עומד אולי בפני השעייה מתפקידו לאחר שצולם כשהוא חובש מסכה התומכת בנשיא דונלד טראמפ בתוך קלפי הצבעה בו מצביעים אנשים בהצבעה מוקדמת כשהוא לבוש במדים.

יו"ר המפלגה הדמוקרטית של מחוז מיאמי-דייד, סטיב סימאונידיס, צייץ ביום שלישי את התמונה של השוטר ואמר כי היא צולמה במקום הקלפי במרכז המחוז. הוא הראה את השוטר עוטה מסכת 'טראמפ 2020' כחול, לבן ואדום המכיל ביטוי עם מילת קללה.

"הפחדת מצביעים במימון העירייה", צייץ סימאונידיס וקרא להשהות את השוטר. "הנה השוטר דניאל אובדה, במדים מלאים עם תג ואקדח עוטה מסכת טראמפ בתוך מקום הקלפי, זו הפחדת בוחרים במימון העירייה, את אובדה יש ​​להשעות באופן מיידי", כתב.

ראש העיר מיאמי, פרנסיס סוארס, ערך ביום שלישי מסיבת עיתונאים בכדי להתייחס למצב. לדבריו, השוטר עמד בתור להצביע, והמסיכה הפרה את מדיניות המשטרה ואת מדיניות מקום ההצבעה, מכיוון שהיא קידמה מועמד פוליטי. לדבריו, השוטר יוזמן לשימוע ואמר כי השעיית השוטר היא אפשרות.

"היו אנשים שטענו כי מדובר בהפחדה של המצביעים", אמר סוארס. "לשוטרים מוטלת האחריות להגן על תושבינו והם חייבים לעשות זאת באופן חסר פניות והם לא יכולים להצהיר הצהרות פוליטיות או להביע עמדות פוליטיות בזמן שהם לובשים מדים".

סוארס אמר כי לשוטרים מותר להצביע כשהם במדים. "אם הוא לא היה מצביע זה היה מצב חמור בהרבה", הוסיף ראש העיר.

מפקד משטרת מיאמי, חורחה קולינה, פרסם שלשום הודעה שכינתה את התנהגות השוטר "לא מקובלת" והפרה של מדיניות המשטרה. לדבריו, הפעולה "מטופלת באופן מיידי".

משטרת מיאמי הבחירות לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד