י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יוזמת מנהלי הת"תים

חשיפה • שיתוף פעולה אקדמי נדיר יביא לפתיחת מוסדות החינוך

תורה ומדע: בשילוב ידיים ובשיתוף פעולה נדיר, נראה כי מנהלי הת"תים ישימו סוף סוף קץ לסגירתם הרשמית של המוסדות וימנעו את חלוקת הקנסות המתמשכת • על פי המתווה אותו יוזמים המנהלים, פרופ' בכירים יקבלו את נתוני התחלואה במטרה לנגח את החלטת משרד הבריאות 

חשיפה • שיתוף פעולה אקדמי נדיר יביא לפתיחת מוסדות החינוך
ילדי באבוב יצאו ללימוד על שילוח הקן צילום: שוקי לרר

מנהלי הת"תים כנראה נלחצים מעט לקראת העלאת הקנסות, וכמה מנהלי מוסדות יוזמים פתרון, בשיתוף פעולה נדיר עם מכון אקדמאי כדי לגרום למשרד הבריאות לפתוח את תלמודי התורה, גם בניגוד לעמדה המקצועית שלהם.

הבוקר (שישי) שיגרו באיגוד התתי"ם בראשות הרב אברהם פינזל הודעה לכלל מנהלי המוסדות בדרישה להעביר נתונים אליהם במטרה "להוכיח למשרד הבריאות שאין הדבקה בתוך הכיתות", נכתב.

על פי היוזמה, בעקבות נתונים שנאספו מהם עולה כי אין הדבקה בכיתות, "הרב פינזל ואני פנינו עם הנתונים הנ"ל למשרד הבריאות ולפרופסורים ידועי שם ממכון ויצמן והם הביעו התעניינות רבה וביקשו מאיתנו נתונים נוספים ע"מ שהם יוכלו להוכיח את הנתונים הנ"ל באופן מדעי".

כעת בימים הקרובים ייאספו הנתונים, כך שבמייל פנימי שנשלח, נכתב למנהלי המוסדות, כי "במידה ואכן הדבר יוכח בצורה אקדמאית, זה יכול להיות קריטי לפתיחת הת"תים בעתיד, והוכחה שפעלנו באחריות מלאה בעבר".

תלמודי תורה מערכת החינוך הרב פינזל קורונה מכון ויצמן משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד