י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הוקרה לצוותים

הטייסים והמנכ"ל הצדיעו ל'הדסה' במטס מיוחד

מטס אזרחי עלה הבוקר להצדיע לצוותים הרפואיים בבית החולים 'הדסה' בירושלים | בין הטייסים: הפרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל בית החולים: "היה כיף אדיר לראות את הדסה מהשחקים" | אחד מחבריו לטייסת מאושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ ב'הדסה'

הטייסים והמנכ"ל הצדיעו ל'הדסה' במטס מיוחד
המטס מעל הדסה צילום: דוברות בית החולים 'הדסה'

מצדיעים מלמעלה: צוותי המחלקות בבית החולים 'הדסה' זכו להוקרה מיוחדת הבוקר (שישי) כשמטס אזרחי הופיע מעל בית החולים על מנת להביע תמיכה בפעילות האינטנסיבית והצדעה לעבודתם המסורה. אחד הטייסים היה גם מנכ״ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין, טייס וותיק אשר הצטרף למיזם ההצדעה לצוותים וחבר אל טייסי המטוסים הקלים הבוקר.

6 מטוסים קלים חגו במבנה מאורגן מעל הדסה עין כרם, בעוד אחיות ואחי הדסה ממחלקות הקורונה ומהמיון, ממחלקות המטואונקולוגיה ילדים ואונקולוגיה מבוגרים, עובדי האגף לאדמיני׳ וקבלת קהל, תפעול ומשק נופפו להם בשמחה בדגלי הדסה וארגון נשות הדסה העולמי, בעומדם על מנחת המסוקים הגבוה ביותר בירושלים הניצב על גג בית החולים.

״יצאנו לכמה דקות מתוך המחלקות העמוסות כדי לחייך ללא מיגון מלא, לנשום אויר ולהגיד לכם תודה, לכל הציבור הישראלי שתומך במה שאנחנו עושים כאן ומביע הערכה״, אמרה חן, אחות מחלקת הקורונה. ״תודה לטייסים שיזמו את הרגעים המיוחדים האלו״.

המטס מעל הדסה\\דוברות בית החולים

פרופ׳ זאב רוטשטיין שטס ברביעיית המטוסים הראשונה הצליח לראות את הצוות שלו ממרומים ואמר כי "היה כיף אדיר לראות את הדסה מהשחקים, להתקרב ולצפות בצוות הנפלא והאהוב על המנחת עם דגלי ישראל. להבין כי כולנו במדינת ישראל יכולים לסמוך על צוות זה - שנותן את כל ליבו להצלת חיים והוכיח עצמו מול המגיפה הנוראית שפוגעת במדינתנו באופן כל כך קשה".

רוטשטיין הזכיר את חבירו לטייסת, זאביק גרוס, המאושפז במצב קשה ואמר כי "אנחנו מצדיעים לזאביק גרוס הטייס שלנו שעדיין נלחם על חייו בטיפול נמרץ שלנו בהדסה".

את המטס יזם סא"ל (מיל') מאיר אינדור, יו"ר ארגון 'אלמגור' - ארגון נפגעי טרור יחד עם מוביל המבנה סא"ל (מיל') דן שיאון, לשעבר מפקד טייסת קרב שלחם במלחמות ישראל והיה טייס בצוות האווירובטי של חיל האוויר.

זאב רוטשטיין מטס אווירי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד