י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ב"ב ואלעד בראש

ירידה דרסטית במספר חולי הקורונה בערים החרדיות

אחרי הירידה בתחלואה ברחבי הארץ, הארגונים הפועלים לעדכן את משפחות החולים בשבתות וחגים, מדווחים כי במהלך השבת האחרונה ידיהם היו כמעט וריקות מעבודה | הירידה נרשמה בכל הערים החרדיות, בדגש על בני ברק ואלעד 

ירידה דרסטית במספר חולי הקורונה בערים החרדיות
חרדים עם מסכות בעידן הקורונה צילום: דוד כהן, פלאש 90

בארגונים זק"א ישראל וזק"א תל אביב מדווחים על ירידה דרסטית במספר חולי הקורונה בערים החרדיות. בארגונים, הפועלים מאז התפרצות נגיף הקורונה לדווח למשפחות החולים במהלך שבתות וחגים, מוסרים כי  הירידה נמדדה עם סיכום הנתונים של חולי הקורונה במהלך סוף השבוע להם נדרשו המתנדבים להודיע במהלך השבת, במטרה לעצור את שרשרת ההדבקה.

בהודעת הארגונים נאמר כי השבת פעלו המתנדבים מארגוני זק"א ישראל וזק"א תל אביב לפי הנחיות הרבנים וברגישות מיוחדת לשמירת צביון השבת בערים החרדיות להעביר את ההודעות לחולים מאומתים, מהצפון ועד לדרום כולל ירושלים וערי המרכז על מנת שיכנסו לבידוד וכן אלו שהיו עימם במגע במטרה לקטוע את שרשרת ההדבקה. כאשר בסך הכל היו כ-250 הודעות חיוביות.

מהנתונים עולה עולה כי נרשמה ירידה דרסטית בכלל בערים החרדיות בדגש על הערים  בני ברק ואלעד .  בזק"א מציינים כי גויי השבת והמתנדבים שפעלו חשו בשיתוף פעולה הגובר של חולי הקורונה ובני המשפחה במטרה לעצור את המגיפה.

"ניכרים תוצאות הסגר והמאמץ המשותף לכלל הגורמים להקטין את התפשטות המגיפה וכולנו תקווה שמגמת הירידה תימשך",  אומר עו"ד מועאוויה כבהה, מרכז את נושא האיתורים במשרד הבריאות, "אני שמח על שיתוף הפעולה הניכר והמגמה החיובית בהיענות בין גורמי המקצוע לציבור החרידי, שיתוף פעולה זה יביא לקטיעת שרשראות ההדבקה וירידת התחלואה".

זק"א קורונה משרד הבריאות הדבקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד