ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

תושייה: השליכה התינוק למדרכה - ונדרסה

נס גלוי משולב בתושייה יוצאת-דופן בבית שמש: אם שחצתה את הכביש עם תינוקה, הבחינה באוטובוס הדוהר לאחור. היא השליכה את התינוק אל המדרכה, ובכך ניצלו חייו. היא עצמה נפצעה באורח בינוני

אילוסטרציה
אילוסטרציה

זהו סיפור הצלה המורכב מנס שמימי ותושייה אימהית כאחד: אשה חרדית מבית שמש רצתה לחצות את הכביש בשעה עמוסה, שעה בה הכביש מלא ברכבי הסעה ואוטובוסים.

היא החלה לצאת לכיוון הכביש, שלא במעבר חציה, ובעודה צועדת, הבחינה כי אוטובוס שעמד לפניה, התחיל בנסיעה לאחור.

זה היה עניין של שברירי שניות עד שהם ייפגעו. האשה הבינה כי לא תספיק לברוח אל המדרכה, וכי נהג האוטובוס אינו מבחין בה. בהחלטה של שבריר שנייה, החליטה האם להשליך את התינוק לכיוון המדרכה, מחוסר ברירה. היא עשתה זאת, ובכך הצילה אותו. האם עצמה נפצעה באורח בינוני מדריסת האוטובוס.

הילד היה במצב טוב ובהכרה מלאה, ללא חבלות.

אמו נפלה על הכביש, ונפגעה בגפיים התחתונות. היא פונתה במצב בינוני לבית החולים 'הדסה עין כרם'.

המקרה התרחש ברחוב נהר הירדן בבית שמש. זהו ציר מרכזי, הנמצא בין הקריה החרדית הותיקה לרמת בית שמש א', וחולפים בו אוטובוסים רבים. סמיכות הבניינים לכביש הראשי, גורמת למקום להיות מועד לפורענות.

"אין ספק שמה שהאמא עשתה הוא גילוי תושיה יוצא דופן. כמו כל אמא שרוצה להציל את בנה. היא ממש הצילה אותו. אם היא לא הייתה עושה זאת, התינוק היה במצב קשה מאוד", אומר אחד ממתנדבי ההצלה שחשו אל זירת התאונה, בשיחת שחזור נרגשת עם אתר 'בחדרי חרדים'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד