י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"עבור בחור ששמו טראמפ"

בחירות 2020: טראמפ הצביע בהצבעה מוקדמת בפלורידה

עשה את שלו: בדרכו ליום צפוף בעצרות בחירות, עצר הנשיא טראמפ להצביע בקלפי המוצב בספרייה עירונית בפלורידה | על פי הדיווחים למעלה מ-50 מיליון אמריקנים כבר הצביעו

בחירות 2020: טראמפ הצביע בהצבעה מוקדמת בפלורידה
עצרת הבחירות של טראמפ באוהיו צילום: קמפיין טראמפ

פחות משבועיים נותרו לבחירות, ויותר מ-50 מיליון אמריקנים כבר הצביעו בהצבעה מוקדמת, כך על פי המומחה הפוליטי מאוניברסיטת פלורידה, מייקל מקדונלד.

שיעור ההצבעה הוא גבוה בהשוואה לבחירות הקודמות, אזרחי ארצות הברית חוששים מעומס בקלפיות ביום הבחירות, ולא רוצים להסתכן בהידבקות בקורונה. אחרי שכ-225 אלף בני אדם מתו בארה"ב מפרוץ הקורונה.

לפני שהחל ביום צפוף של עצרות קמפיין הבחירות, עצר הנשיא טראמפ ביום שבת בספריה במחוז פאלם ביץ' בפלורידה בכדי להצביע. טראמפ לבש מסכה אך הסיר אותה כדי לדבר עם עובדי המתחם שהתאספו בפנים. אין תיעוד של הנשיא בקלפי, מאחר ועל פי חוקי פלורידה, אסור להציב למצלמות באזורים בהם אנשים מצביעים.

"הצבעתי לבחור בשם טראמפ", אמר לעיתונאים. בעוד שהנשיא הצביע בעבר בדואר, בחודשים האחרונים הוא יצא נגד אפשרות הצבעה בדואר, וטען כי הדבר מביא להונאה גדולה. "זו הייתה הצבעה מאוד בטוחה, הרבה יותר בטוחה מאשר כשאתה שולח הצבעה בדואר", אמר טראמפ בשבת.

לאחר ההצבעה טראמפ יצא מפלורידה לעצרות בצפון קרוליינה ובאוהיו. הנשיא יערוך גם עצרת בוויסקונסין, שחווה בימים אלה את אחת ההתפרצויות הקשות ביותר של נגיף הקורונה.

כשהנשיא הצביע, הקהל החוץ הריע עם סיסמאות כמו "ארבע שנים נוספות" ו"אנחנו רוצים את טראמפ".

דונאלד טראמפ הבחירות בארה''ב אוהיו הצבעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד