י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בתי הכנסת יישארו לסוף

דיון בקבינט: פתיחת כיתות נוספות, והרחבת המסחר

היום בשעות הצהריים צפוי להתכנס קבינט הקורונה ולאשר את פתיחתם של כיתות לימוד נוספות, והרחבת תחומי מסחר שונים | למרות מזג האוויר הגשום הצפוי בזמן הקרוב, הדיון על פתיחת בתי הכנסת יישאר לדיון הבא רק בעוד שבועיים כך שמנייני החצר נתונים כעת לחסדי מזג האוויר

דיון בקבינט: פתיחת כיתות נוספות, והרחבת המסחר
תפילת שחרית במרפסות וחצרות בירושלים צילום: שוקי לרר

קבינט הקורונה יתכנס היום בשעה 14:00 כדי לדון בצעדים נוספים באסטרטגיית היציאה מהסגר, והפעם על הפרק פתיחת כיתות לימוד נוספות וכן פתיחת חלק מהמסחר, כך שבתי הכנסת יישארו רק לשלב הבא בדיונים.

הלילה קיים ראש הממשלה דיון ממושך עם צוות שרים מצומצם כדי לגבש מתווה לקראת דיון הקבינט, בסיומו נקבע, כי כיתות א-ב ייפתחו בקפסולות וכל קפסולה תלמד שלושה ימים בשבוע.

השאר, כיתות ג-ד ייפתחו בקפסולות כפי שהיה בתחילת השנה, וכזכור רובם נסגרו אז באופן מיידי בעקבות גילוי חולים רבים במוסדות הלימוד בעיקר בכיתות הגבוהות.

עוד יעלה לדיון פתיחה חלקית של המסחר, כך שיפתחו באופן מיידי כבר בתחילת שבוע הבא, מספרות, מכוני יופי, חנויות רחוב, מסחר זעיר, וכן שיעורי נהיגה ומאמן ספורט אישי לדוגמא, ורפואה משלימה.

מה שלא יעלה כעת לדיון הוא פתיחת בתי הכנסת, על פי תוכנית משרד הבריאות, פתיחת בתי הכנסת תוך מתן הגבלות תעלה רק בשלב הבא, כאשר סוכם על המתנה של שבועיים בין שלב לשלב.

בינתיים, התחזית מראה על גשם שצפוי לרדת גם בימים אלה וכנראה גם בשבוע הבא, דבר שעלול להוביל לסגירת רוב מנייני החצר, ואלפים ייאלצו להתפלל בביתם ללא מניין.

בית כנסת קורונה קבינט סגר בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד