י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כתב אישום כנגד 'החוטפת' ממאה שערים

הדרמה שהתחוללה בשבוע שעבר במאה שערים, כמעט והסתיימה באסון: התינוק שנחטף מבית הוריו, נמצא ברשותה של ערירית שחטפה אותו והחליפה את בגדיו • הבוקר הוגש כתב אישום כנגד החוטפת

צילום אילוסטרציה. למצולמים אין כל קשר לנאמר לכתבה
צילום אילוסטרציה. למצולמים אין כל קשר לנאמר לכתבה

הדרמה שהתחוללה במאה שערים בשבוע שעבר, יכולה הייתה להסתיים בטרגדיה, חלילה. שלוש שעות של מתח עברו, עד שהתברר שהפעוט שנעלם מבית משפחת שוורץ, נחטפה על ידי הומלסית שהרבתה להסתובב בשכונה. הילדה אותרה, והושבה למשפחתה הדואגת.

שרה ברמבורג, חסרת בית ממאה שערים, הסתובבה ברחובות מאה שערים בשנה האחרונה. בשבוע שעבר היא חטפה תינוק מבית משפחת שוורץ. במשך מספר שעות בני המשפחה היו בבהלה גדולה, ולאחר כשלוש שעות נמצאה האבידה היקרה, והילד הושב למשפחתו.

הבוקר הוגש כתב אישום באשמה של חטיפה ממשמורת. בשבועת הקרובים יחלו הדיונים בהשתתפות בני משפחה, ואנשי משטרה, שיעידו על פרשיית החטיפה.

אביה של הילדה אמר שהחוטפת ככל הנראה מעורערת בנפשה, ויכול להיות שבסופו של דבר האשה לא תעמוד לדין, והיא תעבור תסקיר של הפסיכאטר המחוזי.

תסקיר מעין זה ניתן לאחרונה בפרשת אנשין, שם קבע הפסיכאטר המחוזי, כי הוא כשיר להארכת מעצר, אך עדיין לא ניתן תסקיר סופי בקשר להעמדתו למשפט.

במקרה זה, בשבועות הקרובים יינתן תסקיר סופי.

ככל הידוע, זה המקרה הראשון שבו האשה העומדת לדין חוטפת ילד. המשטרה טוענת כי היה כאן תכנון מוקדם. כשהתינוק נמצא, הבחינו בני המשפחה כי בגדיו הוחלפו על ידי החוטפת. עובדה זו ביססה את ההערכה כי ברמבורג תכננה את המעשה היטב. אך למרות נסיונות ההסוואה, האשה ידועה כאחת שאין לה ילדים, ועל כן, עד מהרה היא נתפסה.

עדיין לא ברור מה הרקע למעשה, וככל הנראה העובדה שהיא ערירית גרם לה לעשות את המעשה המחפיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד