א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בהשתתפות היועץ

החרדים מתגייסים למען טראמפ; יקיימו עצרות בחירות

יהדות ארה"ב נחלקת בשאלה למי לתת את קולה, בעוד שרוב יהודי ארה"ב מצביעים באופן מסורתי עבור המועמד הדמוקרטי, החרדים במדינה מעדיפים לתמוך דווקא ביריבו הרפובליקני | היום יתקיימו 4 עצרות תמיכה של הקהילות החרדיות ברחבי ניו יורק

החרדים מתגייסים למען טראמפ; יקיימו עצרות בחירות
חרדים מפגינים נגד סגירת בתי כנסת עם דגלי טראמפ צילום: באדיבות המצלם

באופן חסר תקדים: מספר עצרות למען טראמפ תוכננו בקהילות היהודיות החרדיות היום, כולל אחת בהשתתפות דב הייקינד, מי שהיה חבר בבית הנבחרים מטעם הדמוקרטים. כשגם עוזר אישי של טראמפ עתיד להשתתף.

יכול להיות שאין כמעט סיכוי שדונלד טראמפ יוכל לנצח במדינת ניו יורק בבחירות לנשיאות, אבל זה לא מונע מתומכיו החרדים לצאת ולהראות את תמיכתם.

היום ייערכו לפחות ארבע עצרות תומכות בטראמפ בקהילות יהודיות חרדיות ברחבי ניו יורק. בפייב טאונס, לונג איילנד, בפארק ברוקלין, במונסי של מחוז רוקלנד. במספר שכונות בברוקלין אף תתקיים שיירה של מכוניות, מעריציו החרדים של הנשיא מתכננים מפגן תמיכה גדול נוסף בישורת האחרונה של הקמפיין.

המחאה החרדית בניו יורק: אלפי מפגינים חרדים רקדו עם דגלי טראמפ

בעוד שרוב יהודי אמריקה צפויים להצביע לג'ו ביידן, המועמד הדמוקרטי, בשנים האחרונות, רוב היהודים החרדים הצביעו למועמדים רפובליקנים בשנים האחרונות. סקר שערך לאחרונה מגזין 'עמי' החרדי בארצות הברית, מצא כי 83% מהנשאלים החרדים מתכננים להצביע לטראמפ בבחירות הקרובות, כאשר 13% בלבד מתכננים להצביע לביידן.

באירוע אחד בפארק ברוקלין, ישתתף בוריס אפשטיין, יועצו של קמפיין טראמפ ויו"ר של "הקולות היהודיים עבור טראמפ", הוא יישא דברים לצד דב הייקינד, חבר בית הנבחרים לשעבר שייצג את בורו פארק במשך למעלה משלושים שנה. הייקינד הודיע ​​השבוע כי הוא אמנם לא הצביע לטראמפ בשנת 2016, אך הוא מתכנן הפעם להצביע.

דונאלד טראמפ נשיאות ארצות הברית בחירות ג'ו ביידן דב הייקינד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד