י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

קורבן יהודי באסון האיטי? איפה שמואל?

שמואל ביטון ממונטריאול שהה בהאיטי כאשר התרחש הרעש - ומאז נעלמו עקבותיו. בני משפחתו חרדים ודואגים. הצוותים הישראליים ומשלחת זק"א הופכים כל אבן • תמונות הנעדר ומראות החיפושים

קורבן יהודי באסון האיטי? איפה שמואל?
דוברות זק"א

בשעות הלילה (שעון ישראל), התקבל במוקד זק"א טלפון מקנדה. מעבר לאפרכסת נשמע קולו של אחד מבני משפחת ביטון, המתגוררים בטורונטו, קנדה. בפי בן המשפחה נשמעה בקשה מיוחדת: בנם, שמואל אלכסנדר, התארח במלון מנונטה בעיר הבירה פורט או-פרינס בהאיטי, ומאז רעידת האדמה הנוראית בהאיטי, לא הצליחו בני המשפחה ליצור עימו קשר.

החשש הגדול של בני המשפחה, שאשר נקבר תחת הריסות המלון, ועל כן אינו יוצא קשר. המשפחה הקנדית פנו לזק"א בכדי שיפעילו את המשלחת הנמצאת על בעיר, בכדי לעזור בחיפושים אחר שמואל אלכסנדר.

צוות המשלחת של זק"א ופיקוד העורף קיבלו את הפרטים ממטה זק"א בישראל, והיום (ג') יצאו המחלצים למקום ויפעלו בנסיון לאתר את גופת היהודי שמואל אלכסנדר ביטון.

יעקב וועג מצוות מוקד זק"א אמר: "קיבלנו פרטים מדויקים על פרטי הנעדר ועל מיקום המלון בנוסף יש לנו עדות מחברו מרטין שהיה איתו במלון וראה את אלכס בפעם האחרונה בהרשמה בלובי מלון מונטנה.

"למרטין כבר היה חדר ואלכס בקש ממנו לרדת כי היו לו בעיות בהרשמה. מרטין ירד, הבעיה נפתרה ומרטין חזר לחדרו ולאחר מכן ירד לבר ליד הבריכה, שם היה אמור לפגוש את אלכס. הרעש מצא את מרטין בבר. כ-10-12 דקות עברו מעז שמרטין ראה את אלכס לאחרונה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד