כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"גנץ מנקה אחרי נתניהו"

השר שהתפטר: נפרק את הממשלה בקרוב

לאחר שהתפטר מהממשלה תוקף שר התיירות לשעבר אסף זמיר את התנהלות נתניהו "הולך וחותם על הסכמים, שאני לא מתנגד אליהם, יש להם משמעות גדולה מאד, אבל הוא עושה זאת תוך הפקרת הזירה הביטחונית, בלי לספר לצה"ל, בלי לספר לכוחות הביטחון, בלי לספר לשר הביטחון" ומבטיח: הממשלה תתפרק בקרוב

השר שהתפטר: נפרק את הממשלה בקרוב
אסף זמיר נואם במליאה צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

אסף זמיר שהיה שר התיירות מטעם מפלגת כחול לבן התיישב הבוקר (ראשון) לראיון אצל מורן אזולאי באולפו Ynet, זמיר התייחס למערכת היחסים בין המפלגות החתומות על ההסכם המורכב, כמו מערכת היחסים בין ראש הממשלה נתניהו לשותפו ויושב ראש מפלגתו של זמיר, שר הביטחון בני גנץ. 

במהלך הריאיון ניסתה אזולאי להבין האם כחול לבן לא נגררים תמיד אחרי הליכוד, ובפרט לאחר שהתקפלו ונכנסו לממשלת נתניהו "אתה רואה כיום את כחול לבן כמפלגה שבשלה לפוצץ את העסק הזה, בלי שנתניהו עושה את זה בעצמו". שאלה אזולאי. זמיר לא התבלבל וענה "חד משמעית כן".

עוד הוסיף זמיר "תראו, הוכחנו לאורך כל הדרך, וגם בני גנץ הוכיח שזה לא תמיד רק האינטרס הפוליטי, אלא האינטרס הלאומי". אזולאי שואלת שוב ומנסה להבין האם הם מסוגלים לעשות את הצעד הזה באמת "נתניהו לא מודיע לו (לבני גנץ) על הסכמה למכור מטוסים, והוא צריך לנסוע, לשים את האגו בצד, לנקות אחרי נתניהו בוושינגטון כדי שהאינטרסים של מדינת ישראל יישמרו. וזה מה שהוא עשה הוא נסע כדי לנקות אחריו, שלא יהיו טעויות" חידד זמיר והוסיף "גם שם הוא שם את האינטרס של ישראל לפני הכל".

עוד הוסיף זמיר "גם בכניסה לממשלה שתמכתי בה במרץ, וגם בפירוקה בקרוב, האינטרס של ישראל לפני הכל".

המראיינת ניסתה להבין את האמירה שגנץ נסע לוושינגטון לנקות אחרי נתניהו "מה זאת אומרת, ביבי נתניהו הולך וחותם על הסכמים, שאני לא מתנגד אליהם, יש להם משמעות גדולה מאד, אבל הוא עושה זאת תוך הפקרת הזירה הביטחונית, בלי לספר לצה"ל, בלי לספר לכוחות הביטחון, בלי לספר לשר הביטחון" הזדעק זמיר.

כזכור זמיר התפטר בתחילת החודש ואמר "השיקולים האישיים והמשפטיים עומדים בראש מעייניו של נתניהו ולא משבר הקורונה", כבר אז בדברי ההסבר להתפטרות הביע זמיר את הערכתו לבני גנץ וטען "הוא שם את ישראל לפני הכל".

אסף זמיר בני גנץ בנימין נתניהו מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד