י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

2010 בעולם העיצוב: הלבן חוזר, ובגדול

בחודש האחרון הסתיימה תערוכת CERSAIE החשובה והמרכזית בעולם לאריחי פורצלן, קרמיקה וריהוט אמבט שנערכה בבולוניה, במסגרתה הוצגו העיצובים החדשניים והעכשוויים ביותר • חברת 'נגב' מביאה לארץ את קווי עיצוב והטרנדים הבינלאומיים לשנת 2010 • סקירה מקיפה על מגמות העיצוב

2010 בעולם העיצוב: הלבן חוזר, ובגדול

מגמות העיצוב של אריחים וריצופים מפתיעות ומסעירות בכל פעם מחדש.

בחודש האחרון הסתיימה תערוכת CERSAIE החשובה והמרכזית בעולם לאריחי פורצלן, קרמיקה וריהוט אמבט שנערכה בבולוניה שבאיטליה, במסגרתה הוצגו העיצובים החדשניים והעכשוויים ביותר של מיטב בתי העיצוב הבינלאומיים ונקבעו מגמות עיצוב וקווי קולקציות העיצוב לשנים הקרובות. חברת 'נגב' מביאה לארץ את קווי עיצוב והטרנדים הבינלאומיים לשנת 2010.

2010: דק אבל חזק

"העתיד הוא ירוק" – החידוש המשמעותי והמרכזי ביותר בתערוכה הוא שחברות איטלקיות ומובילות בתחומן חותרות למעבר ייצור של אריחים דקים יותר עד 3 מ"מ, החוסכים משמעותית בפגיעה באוצרות הטבע בתהליך הייצור.

האריחים הדקים עמידים, ויעילים ליישום בתהליך השיפוץ, מה שמהווה יתרון עסקי ברור. האריחים הדקים חוסכים בכ- 30% אנרגיה הנצרכת לייצורם, מפחיתים את זיהום האוויר בתהליך הייצור, ומקטינים את פליטת הפחמן דו חמצני לחלל המחופה, יתרון מובהק של איכות חיים -

"גוף בריא בבית בריא".

אריחים דקים מיועדים לחיפויי קירות בכל חדרי הבית או כריצוף על משטח קשיח. בנוסף לעוביו המינימאלי האריח קל לניקוי, קליל ביותר וגמיש מאוד, וכן מתאפיין בעמידות גבוהה לשריטות, חומציות או חום. אריחים דקים מחיר: 560 ₪ למ"ר (האריחים יכולים להגיע עד מטר/3 מטר לחיפוי חיצוני).

2010: הלבן חוזר, ובגדול

הסגנון הצבעוני והרועש של השנים האחרונות מפנה את מקומו לאמירה הקלאסית והמאופקת. 2010 תאופיין באריחים בעלי דוגמאות אלגנטיות והטבעות עדינות יוצרים מראה נקי ומינימליסטי, אך עם זאת בעל נוכחות ואווירה.

השילוב שבין אריחים ענקיים ואריחים קטנים ובין צבעי לבן ושחור יוצרים רושם סגנוני וקובעים אמירה ברורה על הקונטמפו החדש - חוזרים לאמירה המאופקת על פני הסגנונות שהיו נהוגים עד היום. אתם מוזמנים להיכנס לאולמות התצוגה של 'נגב' ברחבי הארץ, לגלות עולם של עיצוב, ולהתחדש !
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד