ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

חדש בויז'ניץ: זקוק לייעוץ רפואי? שלח מייל

רוצה ייעוץ? אין צורך לקבוע תור אצל הרב פירר. שלח דואר אלקטרוני: הארגון הרפואי 'רפואה וחיים' המזוהה עם ויז'ניץ, מודיע היום על שירות חדש: ייעוץ רפואי דרך המייל • כל הפרטים על המיזם השנוי במחלוקת פנימית

אילוסטרציה. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
אילוסטרציה. צילום ארכיון: בחדרי חרדים

עד היום ידע כל אזרח במדינה הנזקק לשירותי ייעוץ רפואי, כי במידה והוא מבקש ייעוץ מקצועי בתחום הרפואה, עליו להתקשר ללשכתו של אלימלך פירר, להמתין בתור, ולהיפגש עם היועץ האגדי פנים מול פנים. ברבות השנים קמו לו, לפירר, מתחרים, איש איש בשמו הטוב והמקצועי, כשהתחרות בתחום הזה היא דבר מבורך מאין כמותו.

ייעוץ רפואי מתבצע בדרך כלל בפגישה פנים אל פנים, ובמקרים בהולים - דרך הטלפון.

ויז'ניץ מציגה היום שיטה חדשנית: הארגון הרפואי 'רפואה וחיים', המזוהה עם חסידות ויז'ניץ, מודיע היום על שירות חדש: ייעוץ רפואי באמצעות תכתובת מיילים.

במודעות שנתלו היום בריכוזי החסידות, הודיעו ראשי 'רפואה וחיים' לכלל חסידי ויז'ניץ, ואף לבני שאר החוגים, המוזמנים להסתייע בשירותי הארגון - כי החל מהיום ניתן לשלוח דואר אלקטרוני לתיבת מייל מיוחדת בדואר ג'ימייל, ולצרף אל ההודעה את הדיאגנוזה הרפואית.

היועץ הרפואי מטעם הארגון הויז'ניציאי, הרב יצחק שטרן, מתחייב להיענות לכל מייל, ולספק שירותי ייעוץ רפואי חינם באמצעות המדיה המקוונת.

סביר להניח שלא כל חסידי ויז'ניץ מתחזקים תיבת אימייל. סביר אפילו להניח שמרבית החסידים אינם משתמשים ברשת בכלל. גם מקרב אלו המשתמשים ברשת - קשה להאמין כי אדם הנזקק לייעוץ רפואי, יעשה זאת דרך המייל.

טענה ברוח זו נשמעה בקרב אנשים בחסידות, שהצטרפו גם לטענה הנוספת, כי אין זה מן הראוי להכשיר את השרץ ברבים, וכי מי שזקוק לשירותי הרשת, יעשה זאת בחשאי, מבלי לקבל על כך גושפנקא באמצעות מודעות רשמיות.

אבל ראשי הארגון דווקא מרוצים מהיוזמה. הם בטוחים שמעבר לגימיק (הנה, זה עבד. ב'בחדרי חרדים' מדווחים על זה...) - יהיו רבים שייהנו מהשירות החדש, ויחסכו בכך זמן, המתנה בתור וטלטולי גברא. "הזמינות של המייל והיכולת לענות בכל רגע נתון, היא מעלה גדולה, שתתרום רבות לשירותי הייעוץ הרפואי שלנו", אומר גורם בארגון ל'בחדרי חרדים'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד