י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"שנאה שאיני יכול לשלוט בה"

אריזונה: שלט בחירות של מועמד יהודי הושחת באנטישמיות

שלט קמפיין למועמד יהודי באריזונה הושחת עם כתובות נאצה אנטישמיות | המועמד ההמום סיפר שמעולם לא נתקל במקרים שכאלו

אריזונה: שלט בחירות של מועמד יהודי הושחת באנטישמיות
סת' בלאטמן צילום: מתוך טוויטר

שלט קמפיין למועמד יהודי המתמודד לסנאט באריזונה הושחת עם צלב קרס. סת' בלאטמן, דמוקרט המתמודד למחוז 23, אמר כי לראות את הסמל - שנמרח על מצחו על השלט - היה כואב.

"זה היה עצוב ביותר," אמר. מבחינת המועמד היהודי, ההתקפה מצד אדם זר היא אישית מאוד. "מישהו שמעולם לא פגשתי, מעולם לא ראיתי, שונא אותי מסיבה שאיני יכול לשלוט בגלל מי שנולדתי להיות", אמר.

השלט שהושחת.

בלאטמן אמר שהוא איבד את בני משפחה בשואה. מבחינתו, ראיית סמל האלימות על פניו מעלה רגשות כואבים. "הייתה לי דודה נהדרת שאני זוכר כילד שאלתי אותה מה המשמעות של המספר על זרועה," הוא אמר.

בלאטמן עובד בחברת ייצור רהיטים של משפחתו. יליד סקוטסדייל אמר שהוא רוצה להיכנס לפוליטיקה כדי לעזור להפגיש אנשים ממקומות שונים, ההפך הגמור ממתקפת השנאה הזו.

"יש לי משפחה שאני מדבר איתה כל יום, אבל היום לא דיברתי איתם כי אני לא רוצה שהם יפחדו", אמר. נכון ליום ראשון בלאטמן לא הגיש תלונה במשטרה, אך לדבריו הוא שוקל זאת; השחתת סימן פוליטי היא פשע באריזונה. "אני חושב שעונת הבחירות הזו קצת מיוחדת מבחינת רמת הלחץ שאנחנו רואים," אמר בלאטמן. הוא אמר שהוא מקווה שמדובר באירוע בודד. "הרוב המכריע של האנשים בקהילה הזו, בקהילה שלי, הם אנשים טובים, אין להם את השנאה הזו בלב".

המועמד סת' בלאטמן.

אריזונה גרפיטי אנטישמי כתובות נאצה קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד