י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פירות השלום

בחריין מברכת את גואטמלה ואסטוניה על התנגדותם לחיזבאללה

הסכם הנורמליזציה עם ישראל מביא את בחריין לברך שתי מדינות שהגדירו את חיזבאללה כארגון טרור | במשרד החוץ בבחריין שיבחו את גואטלמה ואסטוניה על המאבק האידאולוגי נגד הטרור בכלל וכנגד חיזבאללה בפרט 

בחריין מברכת את גואטמלה ואסטוניה על התנגדותם לחיזבאללה
סרטון אנטישמי של חיזבאללה צילום: צילומסך

בחריין קיבלה בברכה את ההחלטה שהתקבלה על ידי הרפובליקה של גואטמלה, אשר הגדירה את חיזבאללה כארגון טרור. כמו כן, היא שיבחה את החלטת אסטוניה להטיל סנקציות על חיזבאללה.

ממשרד החוץ של בחריין נמסר כי הצעדים החשובים משקפים את פתיחות שתי המדינות להתעמת עם ארגוני טרור ולהילחם בפעילותם. בחריין שיבחה את המאמצים שעשתה הרפובליקה של גואטמלה ורפובליקת אסטוניה במאבק באידיאולוגיה של טרור, וקראה לקהילה הבינלאומית לקחת על עצמה את אחריותה ולנקוט בכל האמצעים כדי להרתיע ולהפסיק את הטרור.

כזכור, שר החוץ של בחריין אמר בטקס החתימה על ההסכמים בין ישראל ובחריין, כי הוא מקווה כי ההסכמים הללו יובילו ליחסים נורמליים וידידותיים בין שתי המדינות.

עוד הוסף שר החוץ עבד א-לטיף א-זיאני, כי על הקשרים בין שתי המדינות להיות חיוניים ומועילים ופעול לטובת כל הצדדים, וכי הוא מקווה לפיתוח יחסי ידידות גם בין העמים. עוד הדגיש שר החוץ את הצורך במציאת פתרון צודק לסכסוך הישראלי-פלסטיני, בציינו כי המלך תומך בפתרון של שתי מדינות על בסיס היוזמה הערבית. שר החוץ הבחרייני אף ברך את ממשלת ישראל על החלטתה לפנות לדרך של שלום ואת ממשל טראמפ על שיזם את ההסכם.

בחריין גואטמלה אסטוניה חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד