ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

יצאה לדרך: תכנית הלימודים חלמי"ש

פרוייקט חלמי"ש - חרדים לומדים מקצועות ישימים, מזמין ל'יום פתוח' ולהצטרף לתלמידי התכנית, בתחומי ההנדסה והמדעים היוקרתיים, המכניסים ביותר והכל בחינם • כל הפרטים והמועדים בכתבתו של ליאור וייץ ווידאו לצפיה

יצאה לדרך: תכנית הלימודים חלמי"ש

תוכנית חלמי"ש - חרדים לומדים מקצועות ישימים - פותחת בימים אלו מחזור נוסף, ומזמינה אתכם, חרדים אשר "תורתם אומנותם", ליום הפתוח בו תשמעו על התוכנית היוקרתית, ואולי תוכלו גם אתם להצטרף למאות תלמידי התוכנית, העוסקים בתחומי ההנדסה והמדעים היוקרתיים והמכניסים ביותר.

תוכנית חלמי"ש הוקמה בשנת 2007, במטרה לסייע לצעירים חרדים ללמוד מקצועות ישומיים בתחומי ההנדסה והמדעים, בחינם, ללא כל עלות מצידם, ובסיום הלימודים להתפרנס ברמות שכר גבוהות, ולהשתלב בשוק העבודה במשק הישראלי.

מאז יצאה התוכנית לדרך, לומדים בה כ-300 צעירים חרדיים את מקצועות ההנדסה ומדעי המחשב, במוסדות אקדמיים גדולים ומוכרים בישראל: הטכניון, אוניברסיטת בן גוריון, המכללה החרדית, מכון לב ומכללת הדסה.

תלמידי חלמי"ש מתחילים את דרכם במסגרת מכינה הנמשכת 15 חודשים, בה לומדים מתמטיקה, פיסיקה, אנגלית, ולימודי פסיכומטרי, ברמה הנדרשת ללימודים האקדמיים במקצוע ובמוסד המבוקשים.

התכנית מממנת באופן מלא את שכר הלימוד - הן במכינה והן לאורך כל שנות הלימוד - ומעניקה סיוע כלכלי למתקבלים, הכולל גם מלגת קיום חודשית, מחשב נייד, קורסי הכנה, שיעורי עזר ותגבור ועוד.

בואו ליום הפתוח שיתקיים במכללה החרדית, במכון לב, בטכניון ובמכללת סמי שמעון. במפגש תקבלו את כל המידע על התכנית הייחודית של חלמי"ש, תשמעו על מוסדות הלימוד היוקרתיים בהם מתקיימים הלימודים, תפגשו את מנהלי התכנית ואת התלמידים - וכך תוכלו לבחון את האפשרות להשתלב בתכנית.

למועדי היום הפתוח המלאים ולפרטים נוספים על התוכנית לחצו כאן

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד