י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שלום תמורת בריאות

שלום בריא: ביה"ח הדסה יקים שלוחה בדובאי

מנכ"ל הדסה פרופ' זאב רוטשטיין ביקר בימים האחרונים בדובאי שם ניהל מגעים לקראת הקמת שלוחה של בית החולים בנסיכות שרק לאחרונה חתמה על הסכם שלום עם ישראל

שלום בריא: ביה"ח הדסה יקים שלוחה בדובאי
פרופ' רוטשטיין צילום: פלאש 90

מנכ"ל בית החולים הדסה ביקר בימים האחרונים בדובאי, אחת מהנסיכויות המרכיבות את איחוד האמירויות, שם ניהל מקרוב מגעים עם גופי הבריאות במדינה, לקראת הקמת שלוחה של בית החולים במקום, כך דווח ב'כאן'.

ככל שנוקפים הימים מתברר כי בניגוד להסכמי השלום שחתמה ישראל מול מצרים וירדן, המתאפיינים בשלום קר וענייני, דווקא הסכמי השלום שנחתמו בימים האחרונים עשויים היות חמים ופוריים עם שיתופי פעולה במגוון תחומים.

אחרי הדיווח על הקמת קו טיסות סדיר עם עשרות טיסות שבועיות בין ישראל לאיחוד האמירויות, כעת דווח כי מתקיימים מגעים מתקדמים להקמת שלוחה של בית החולים הדסה בדובאי. את המגעים ניכל מקרוב מנכ"ל בית החולים ששהה בנסיכות בימים האחרונים.

דובאי נהנית ממשאבי טבע אדירים והיא מתרגמת אותם להכנסה כספית גבוהה. תושביה נהנים ממערכת בריאות איכותית וככל הנראה המטרה היא לשפר אותה עוד יותר, תוך למידה משיטות הרפואה הישראליות והסתייעות ברופאים ישראליים בעלי שם עולמי.

יצוין כי תחום תיירות המרפא מתפתח בעולם בצעדי ענק ולא מן הנמנע שדובאי כמדינה שסוחפת מיליוני תיירים בשנה, מבקשת להיכנס גם לתחום תיירות המרפא המגלגל כסף רב. אדם שמגיע למדינה זרה לעבור ניתוח או טיפול רפואי אחר, משלם עבורם הרבה מאד כסף, ולרוב מגיע עם מלווים וגם משתהה במדינה לאחר תום הטיפול לצורך התאוששות או טיול משלים.

זאב רוטשטיין דובאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד