י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האם התחנה תביא לאיסור ההופעה?

מרדכי בן דוד ביקש לייבא ארצה את מופעו 'כולם אהובים' המשותף לו לבנו יידל ואהרון רזאל • שליח מטעמו של מב"ד שוחח עם עסקני המוסיקה, ואף הגיעו להבנה • אך פרסום בתחנה, פוצץ את הכל

'כולם אהובים': מרדכי בן דוד
'כולם אהובים': מרדכי בן דוד

אלבומו האחרון של מרדכי בן דוד שיצא לפני 3 חודשים, ואשר נעשה בשיתוף פעולה עם בנו יידל ועם הזמרים אהרון רזאל אברומי פלאם ושוע קסין, לווה בחודשים האחרונים במופעי ענק בהשתתפות הזמרים, שכונה מופע 'כולם אהובים LIVE'.

המופע שעלה בארה"ב, סחף אחריו המונים ברחבי המדינה, בעיקר בשל סגנונו המיוחד של ענק הזמר החסידי, והחיבור הייחודי שנעשה במופע עם סגנונות מוזיקליים שונים וכוחות עולים במוזיקה החסידית.

הזמר, ששורשיו בישראל ידע כי סיכויו לעלות מופע דומה בארץ הקודש, קלושים. וועדות הרבנים, החרמות והאיסורים על ערבי שירה, המופצים לפני כל אירוע מוזיקלי מסוג זה, לא התאימו לסגנונו של הזמר שמשתדל לחיות , לפחות בשנים האחרונות, בשלום עם כולם.

מב"ד, שבכל זאת רצה להעלות את המופע בארץ, ולו לקהל שאינו דווקא חרדי באופיו, הגיע להסכמה עם נציגי הרבנים, לפיה יעלה המופע בארץ בפני קהל לא חרדי, ולא ילווה בצעדי פרסום בקרב המגזר החרדי.

להסכמה משמעויות רבות מבחינת מב"ד, אבי המוזיקה החסידי, שכפף בכך ראשו כאגמון בפני מה שיש טוענים שאינו אלא גחמה של עסקנים מטעם.

אלא שמתברר כי ההסכמה לא הייתה ברורה כל כך, ואולי איננה שווה אפילו בכדי לצור על פי דיסק. באחד מתחנות השידור ברשת (אתרים בלע"ז) עלה היום קמפיין פרסומי למופע שיתקיים בר"ח אדר בארץ.

האם משקף הדבר את הבנתו של מב"ד כי לאור קריאת הרבנים האוסרת את האינטרנט, הרי שפרסום ברשת לא נחשב לפרסום במגזר החרדי, או שמדובר בהפרה של ההסכם? מסתבר שנציגי הרבנים, חושבים שמדובר בהפרת ההסכם ובדעתם לדון עם נציגו של הזמר עם שובו מחופשה בשווייץ על הפרת ההסכם.

כנראה ושליחים אלו, אינם אותם שליחים שנשלחו לאסור את האינטרנט ולכן מבחינתם מדובר עדיין במדיה חרדית..
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד