ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

חדש: המיזם שמשנה את הדרך בה הזמנו מונית עד היום

הכירו את טייק מי, פרויקט חדשני המסייע גם למחזיקי פלאפונים כשרים להזמין מונית דרך מערכת מתקדמת ולעקוב אחר מיקומה • טל שבתאי יצא לשוחח עם היזמים מאיר רותם ואריה בלומנטל, המוכרים ממיזם הרכב השיתופי סיטי קאר, ששיתפו בסודות הפרויקט החדש שלהם

חדש: המיזם שמשנה את הדרך בה הזמנו מונית עד היום
אריה בלומנטל ומאיר רותם צילום: יח"צ

הפתרונות הטכנולוגיים במקרים רבים פוסחים על מחזיקי ניידים כשרים, שלא יכולים ליהנות ממגוון אפליקציות המנגישות שירותים חיוניים יומיומיים.

אחת מהדוגמאות המובהקות לכך היא אפלקצייה להזמנת מוניות. בעוד ברחבי העולם נהנים משירות קל ונוח של אפליקציות כגון 'גט טקסי', המאפשרות להזמין מונית במהירות, לעקוב אחרי מיקומה, לקבל התראה בשעת הגעה ואף לשלם באמצעות לחיצת כפתור, בקרב רבים מהציבור החרדי נבצר שירות זה והם נאלצו להזמין מונית בדרך הישנה בשיחה טלפונית ולא פעם נתקלו באיחורים ועוד שלל בעיות.

במשבצת הזאת נכנס 'טייק מי', מיזם מוניות ענק, עם מערכת טכנולוגית הפועלת גם במכשירים כשרים ומעניקה את מיטב היתרונות הקיימים באפליקציה, רק בצורה כשרה ומוגנת. 

המיזם פועל חצי שנה וכבר הספיק לצבור 30,000 לקוחות, 2000 נהגי מוניות ו1400 שליחים.


בראיון עם טל שבתאי מספר מאיר רותם, אחד מיזמי המערכת "בכל העולם ענף התחבורה הפך להיות שירות בלחיצת כפתור, במגזר החרדי שיש פחות גישה לסמארטפונים ואינטרנט, זה נהיה אתגר הרבה יותר קשה. בשנים האחרונות אנו סוג של חלוצים בכל נושא ההנגשה למגזר החרדי".

אריה בלומנטל מוסיף "המגזר החרדי מטבעו צורך מוניות, צורך תחבורה. מה שעשינו עם סיטי קאר בעבר, וזה לשכור רכב בטלפון אחד, זה בעצם מה שעשינו גם כאן עם המוניות".

המערכת זמינה בכל רשתות הסללורי הכשר ואינה פעילה בשבתות ובחגים.

בואו להכיר את הפיתוח החדשני>>>










 

טייק מי מוניות מאיר רותם אריה בלומנטל מונית כשרה Take me טייק מי מונית שומרת שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד