כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
כל כבודה בת מלך פנימה

הבנות נקראות לא לרכב על קורקינט: "השטן מתחדש עלינו כל יום"

עם התפשטות תופעת הנסיעה על הקורקינטים בחוצות הערים, יוצא הרב יהודה אריה שווארץ במכתב מיוחד בו הוא פונה אל בנות ישראל ומבקשן לא לנסוע על הכלי הזה, ולשמור על כבודן של בנות מלכים "כל אשה ובת שיראת השם טהורה פועמת בלבה, מבינה היטב שלא מדובר על חומרא או הידור"

הבנות נקראות לא לרכב על קורקינט: "השטן מתחדש עלינו כל יום"
תל אביב צילום: Miriam Alster/FLASH90

במכתב מיוחד יוצא הרב יהודה אריה שווארץ רבה של שכונת קריית צא"י נחלת סורקוה בקריית הרצוג שבבני ברק, בקריאת קודש הממוען אל בנות ישראל היקרות.

בראשית דבריו מקדים הרב וכותב "בנות ישראל כשרות הן, צנועות הן, בנות מלכים הן, ושומרות על בודן פנימה כיאות", ולאחר ההקדמה בשבחן פונה הרב ומעורר "אלא שהשטן מתחדש עלינו כל יום בהמצאות שונות ומשונות לקעקע את חומות הצניעות, וכעת עלה בידו לפתות את בנות ציון היקרות לנסוע על קורקינט חשמלי או רגיל, ברחובות עיר או במסלולים, ולא רק ילדות קטנות אלא גם נערות הלבושות פי כל דקדוקי ההלכה, ולא מעלות בדעתן להקל ראש בגדרי הצניעות".

המכתב של הרב שווארץ

"האמת היא שתופעה זו רחוקה מאד מדרכן של בנות ישראל הכשרות והצנועות" כותב הרב שווארץ ומוסיף "וכל אשה ובת שיראת השם טהורה פועמת בלבה, מבינה היטב שלא מדובר על חומרא או הידור, אלא על נקודה יסודית ומרכזית בשמירת כבודה וצניעותה".

לסיום כותב הרב "צר לנו מאד שתימצא במחננו בת הפורצת גדר קדושת ישראל, ובזכות צניעותן של בנות ישראל טהורות עתידים אנו ליגאל במהרה בימינו אמן".

קורקינט צניעות הרב שווארץ קריית הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד