כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בכחול לבן יהססו?

ח"כ איילת שקד מציעה לפזר; לפיד מאיים בבחירות

בסוף החודש יגיע הזמן בו תצטרך כחול לבן לפרוע את הבטחתה כי באם לא יהיה תקציב היא תפעל לצאת לבחירות. באופוזיציה ינסו לבדוק עד כמה בכחול לבן יעמדו במילתם • "או שכחול לבן יצביעו אתנו אי אמון, או שנלך לבחירות. ככה אי אפשר להמשיך"

ח"כ איילת שקד מציעה לפזר; לפיד מאיים בבחירות
יאיר לפיד בהצהרה לתקשורת צילום: אלעד גוטמן

האיום של סיעת כחול לבן ללכת לבחירות באם לא יוגש תקציב עד סוך החודש - מגיע לרגע ההכרעה. סוף החודש מתקרב ונראה כי אין כוונה מצד הליכוד להיענות לדרישת גנץ. באופוזיציה מתכוונים לאתגר את כחול לבן.

חברת הכנסת איילת שקד תעלה השבוע הצעה לפזר את הכנסת ולקיים בחירות בהליך בזק של 90 יום, זאת כדי לראות את הרצינות של כחול לבן שהודיעו כי לא יהססו מללכת לבחירות.

גם בסיעת 'יש עתיד' מאתגרים את כחול לבן עם לחץ ציבורי, יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד אמר היום בפתח ישיבת הסיעה: "או שכחול לבן יצביעו אתנו אי אמון, או שנלך לבחירות. ככה אי אפשר להמשיך".

לפיד הוסיף: "בני גנץ אמר אתמול בישיבת הקבינט: "אני מתוסכל, אנחנו יושבים פה שעות על גבי שעות ולא מחליטים כלום". אתה מתוסכל?! אתה יודע איך מרגישים הורים לשלושה ילדים שכבר חודשים תקועים בבית?! צריך מהר ממשלה אחרת, מתפקדת, שתעשה את העבודה ותחזיר את הילדים לבתי הספר".

בהמשך התייחס לפיד לנושא במליאת הכנסת והכריז כי "שבוע הבא בדיוק בתום האולטימטום של כחול לבן נעלה להצבעה את החוק לפיזור הכנסת".

יאיר לפיד בני גנץ איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד