כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תמונה שאומרת הכל

מתמחה פרסם: כך נראית היד אחרי שהמזגן התקלקל במחלקת הקורונה

ד"ר רוי בש, מתמחה בבית החולים קפלן, פירסם תמונה של ידו כפי שהיא נראית לאחר שהמזגן במח' הקורונה התקלקל. "יצאה מבריכת זיעה"

מתמחה פרסם: כך נראית היד אחרי שהמזגן התקלקל במחלקת הקורונה
היד הפגועה צילום: ד"ר רוי בש בטוויטר

בימים האחרונים מותקפים הצוותים במחלקות הקורונה, לאחר שנטען כי הם אינם ניגשים למטופלים ואינם נענים לקריאותיהם. בצוותים הרפואיים, לעומת זאת, אומרים פעם אחר פעם כי צריך להבין את הצד השני. "נסו להיכנס לתוך חליפת מיגון. נראה אתכם נכנסים שוב ושוב", הם אומרים.
ואכן, כל מי שניסה להיכנס לחליפת מיגון שרק עמה ניתן להיכנס למח' הקורונה, מבין את הטענה. השהיה במחלקה בעוד הגוף מכוסה בחליפה האטומה, מהווה סיוט על כל המשתמע. מה גם, שהתהליך והזמן שבו כרוכה המשימה להתלבש ולאחר מכן להסיר את המיגון (כשגם כאן, הדבר אמור להתבצע בסדר קפדני, מה ואיך מורידים את המיגון), מתמשכים על פני זמן רב כך שבהחלט לא מדובר במשימה קלה.

ובכל זאת, תמיד ישנן תמונות שמצליחות לספר ולהמחיש את הקושי, יותר מכל אלפי המילים. היום פירסם ד"ר רוי בש, מתמחה ("כשאהיה גדול אהיה פנימאי") בבית החולים קפלן, תמונה שבה נראית כף ידו לאחר שהיה תחת חליפת המיגון, כאשר המזגן לא פועל. בתמונה נראית כף היד כשהיא מקומטת, עדות פעוטה למתרחש במחלקה המנותקת.

לצד תמונה שפרסם בטוויטר, כתב ד"ר בש: "כבר כתבתי כמה חם בתוך חליפת המיגון במחלקת קורונה אבל מה שקרה היום זה שהמזגן במחלקה התקלקל. המטופלים דווקא מרוצים אבל הצוות מזיע בטירוף".

"אני", הוא מספר, "נאלצתי לצאת אחרי שראיתי שהדבק שאוטם את החליפה מתחיל להתרופף בגלל כמויות הזיעה המטורפות. בתמונה: כף יד שיצאה מבריכת זיעה בתוך 3 זוגות כפפות".

קפלן קורונה מזגן מקולקל תיקון מזגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד