ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מעלימים מתים

צפו בתיעוד המזעזע: ערימות של גופות התגלו בחדר הניתוחים

במסגרת הגל השני הפוקד את רוסיה בצורה קשה מאוד, מספר מקרי המוות בשבוע האחרון גבוה, אך ע"פ הדיווחים המתפרסמים היום במדינה, רק 219  מתו. עובד רפואה שנכח בבית החולים בסיביר פרסם תיעוד מזעזע, בו נראה מסדרון וחדר ניתוחים מלא בגופות, מה שמעלה את החשד כי הנתונים אינם אמיתיים

צפו בתיעוד המזעזע: ערימות של גופות התגלו בחדר הניתוחים
גופה שכוסתה בשמיכה צילום: מתוך הסרטון

עובד רפואה ברוסיה גילה את המחיר שגובה נגיף הקורונה במדינה בזמן שצילם את גופותיהם של עשרות קורבנות שנארזו בחדר מתים. "גופות בכל מקום, גופות, גופות," אפשר לשמוע את האיש אומר כשהוא מעביר לצופים סיור במסדרון ובחדר ניתוחים המשמש בדרך כלל לבדיקות שלאחר המוות, ועכשיו משמש לאחסון גופות.

התיעוד מגיע מהעיר נובוקוזנצק, שבמחוז סיביר, במרחק של 500 קילומטרים מהגבול עם קזחסטן, מכיוון שרוסיה סובלת מגל שני של הנגיף בצורה קשה מאוד. היום (שני) דווח ברוסיה על 17,347 מאומתים חדשים לנגיף, מספר גבוה ביום אחד שמביא את הסך הכולל ל-1,531,224 אזרחים שנדבקו מפרוץ המגיפה.

המדינה דיווחה גם על 219 מקרי מוות מהנגיף, המספר היומי הנמוך ביותר מזה שבוע, אך עם חשד כי מקרי מוות רבים אינם מתועדים והמספר האמיתי יכול להיות גבוה פי שלושה. כך מדווח ה"דיילי מייל" הבריטי.

בתיעוד נשמע עובד חדר המתים מציג לצופים מקום חיטוי וחדר מקלחת, לפני שהוא נכנס לאזור של חדר המתים. "יש לנו מסדרון והוא מלא" הוא אומר, תוך שהוא מצלם שקיות גוף הנמצאות על הרצפה. לפחות גופה אחת לא נמצאת בשק, ופשוט הונחה מתחת לשמיכה, כשהרגליים מציצות מתחתיה. 'הנה חדר ניתוח' הוא ממשיך, לצד תמונות גופות נוספות. 'גוויות בכל מקום, גוויות, גוויות בכל מקום'.

משרד הבריאות המקומי אישר כי הסרטון אותנטי, בדיווחים נאמר כי אולג אווסה, ראש המחלקה המקומית של המשרד, פוטר על ידי המושל המקומי סרגיי ציווילב, הסובל בעצמו מנגיף הקורונה, בהצהרה נאמר: "לאור העלייה במספר המקרים בשלושת השבועות האחרונים, יש עלייה במספר המתים, עקב עיכוב בשחרור הגופות אוחסנו כ-50 גופות של המתים".

מהמשרד נמסר כי קרובי משפחה רבים חולים בקורונה, או נמצאים בבידוד ולכן אינם יכולים לאסוף את הגופות של יקיריהם להלוויות.

גופות מתים רוסיה סיביר תיעוד מזעזע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד