י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
'נאום ראשי הישיבות'

צפו: פינדרוס הטיח את השקר בפרצופם של המסיתים

ח"כ פינדרוס נשא אמש במליאת הכנסת נאום יוצא דופן שזכה לכינוי 'נאום ראשי הישיבות'. הח"כ הנמרץ ציטט בזה אחר זה חילונים שהצהירו בגלוי כי יפירו או כבר מפרים את ההנחיות, כמו גם השר יזהר שי והרמטכ"ל כוכבי שתמכו בכך. בעצם כך גילה פינדרוס את פרצופה האמיתי של התקשורת • צפו

צפו: פינדרוס הטיח את השקר בפרצופם של המסיתים
יצחק פינדרוס בכנסת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

"אני רוצה להביא בפניכם משהו שאני מתפלא מאוד. אני חייב אולי להתנצל בפני אזרחי ישראל ובפני הכנסת; כנראה תקפנו יותר מדי את המשטרה ואת התקשורת, ובגלל זה הם פוחדים להתמודד עם קריאות למרד", כך פתח חבר הכנסת יצחק פינדרוס את 'נאום ראשי הישיבות' בו הוא הציג דמויות חילוניות שקראו למרד אך לא הותקפו בתקשורת.

פינדרוס פתח בנאום שנשא מעל דוכן הכנסת, "אני רוצה לצטט את הרבנית רותם ידלין, מנהלת סמינר גזר – ׳אתם מכירים את המקום הזה? – אני מתכוונת לעשות הכול בשביל להחזיר את הילדים. אנחנו רוצים להחזיר את הילדים שלנו לבית ספר ללמוד. אנחנו מבינים את המשמעות על הנפש שלהם. לכן, נעשה הכול. אנחנו בסך-הכול בעד הילדים. נגד החוק". הרבנית מגזר".

עוד הוסיף פינדרוס, "אני רוצה לצטט עוד רב – הרב תמיר עידאן, מנהל תלמוד תורה שדות נגב: 'החלטנו ליזום מהלך של כניסת המורים ליישובים, הקמת כיתות ומוקדים לימודיים – מהלך שהוכיח את עצמו. נמשיך לחשוב על דרכים יצירתיות נוספות לקידום לימודים'".

"יש עוד ראשי ישיבות בתל-אביב שהונחו להציב שולחנות מחוץ למסעדות שבעליהן מפירים הנחיות כדי לסייע להם", הוסיף פינדרוס ותקף, "אני התפלאתי. פתחתי את ידיעות אחרונות ואת מהדורות החדשות, ואני לא רואה – לא את המשטרה – ואני לא רואה את התמונות המפחידות מקריאות המרד. אבל זה עוד לא הכול".

לדבריו, "רב הישיבה, הרב יזהר שי - אני לא יודע אם אתם מכירים אותו, ראש ישיבה חשוב: 'לא נכון להחזיק ילדים שלא יראו את המורים שלהם. יש עשרות אלפי תלמידים שפגשו את מוריהם. מצדיע למורים ולמנהלים שהפרו את החוק והוראות הממשלה'. לא ראיתי את הזעקה", זעק פינדרוס.

"עכשיו אני אספר לכם על ראש ישיבה עוד יותר חשוב, ראש ישיבת צה"ל, הגאון הרב אביב כוכבי, ציטוט: 'התרגיל יתקיים מחר גם במחיר של אלף נדבקים, כי אין לנו ברירה. העובדה שיש קורונה לא יכולה לא יכולה לשתק את צה"ל. ביטלנו תרגילים, אנחנו חייבים לאמן את הכוחות. אני מנהל את הסיכונים, והכשירות של צה"ל לא יכולה להיפגע'".

את נאומו סיים יו"ר סיעת יהדות התורה בכנסת ואמר: "רבותי, לצערי הרב, כנראה הדברים שלנו כאן פעלו יותר מדי. משטרת ישראל הפסיקה להשליט סדר. התקשורת הפסיקה להתריע על הפרות חוק, ואני מתנצל על זה בפני אזרחי ישראל. תודה רבה".

יצחק פינדרוס ראשי ישיבות קורונה יזהר שי אביב כוכבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד