י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
המרוץ לבית הלבן

ה'ניו יורק פוסט' בתמיכה חזקה ורשמית בנשיא טראמפ

ה'ניו יורק פוסט' הנחשב לאחד העיתונים היותר מובילים בניו יורק, מביע תמיכה מלאה במועמד הרפובליקני לנשיאות - טראמפ | במאמר ארוך, מפרט העיתון את שורת ההישגים של הנשיא בכלכלה, ביטחון ומדיניות חוץ לאורך כל הקדנציה

ה'ניו יורק פוסט' בתמיכה חזקה ורשמית בנשיא טראמפ
שער הניו יורק פוסט צילום: יח"צ

ה'ניו יורק פוסט' אחד העיתונים החשובים בניו יורק, ובעל השפעה חזקה על דעת הקהל, מפרסם בעמוד הראשון שלו שהמערכת תומכת בנשיא טראמפ לבחירה מחודשת.

"אנו יכולים לחזור ליצירת מקומות עבודה, לעלייה בשכר ולשגשוג הכללי שהיה לנו לפני המגפה, אנו יכולים לקבל הזדמנות כלכלית ולהתנגד לביטול תרבות וצנזורה, אנחנו יכולים לשים את המצב הקשה מאחורינו ולהפוך את אמריקה שוב לנהדרת. אנחנו יכולים לעשות את כל זה אם נקבל את הבחירה הנכונה ב -3 בנובמבר" כך מאמר המערכת של העיתון.

"הבחירות תמיד עוסקות בכלכלה, אך אף פעם לא יותר מאשר השנה. אז תזכורת: עד המגיפה, שיעור האבטלה עמד על 3.5 אחוזים, הנמוך ביותר מזה חצי מאה. האבטלה אצל האפרו אמריקנים עמדה על 6.8 אחוזים, הנתון הנמוך ביותר מאז 1972" מזכיר העיתון לקוראיו.

"העלו את המשכורות לראשונה מזה עשור, צמיחת השכר עלתה ב-3 אחוזים משנה לשנה. זה גם צימק את פער העושר, בין השנים 2016-2019, ההכנסות עלו ביותר מ-9 אחוזים עבור אלה ללא תעודת בגרות. ההכנסות ירדו ב-2.3% בקרב בעלי תואר אקדמי, בעיקר משום שעובדים מבוגרים פרשו". כך על פי סקר של ה'פדרל ריזרב'.

איך הנשיא טראמפ עשה זאת? "ראשית, על ידי אמון בשוק החופשי, הוא דגל בהורדת שיעור מס החברות לנתון העולה בקנה אחד עם שאר העולם התעשייתי, הוא חתך את התקנות הבירוקרטיות, ובמיוחד התקנות מזמן הנשיא ברק אובמה, הוא ייעל את תהליך ההיתרים שעיכב פרויקטים של תשתיות בשנים ולפעמים בעשורים".

"טראמפ העביר רפורמה בתחום המשפט הפלילי, ושחרר אסירים שריצו מאסר הרבה מעבר לנקודת העונש הסביר, הוא תקף בצדק פוליטיקאים בערים כמו פורטלנד שגרמו להפקרות ברחובותיהם, הוא הגן בגאווה על ערכים אמריקאים, ותקף את אלה שמשמיצים את כל האומה שלנו כמיזם גזעני".

"טראמפ זוכה לביקורת על הטיפול המוקדם בנגיף הקורונה, אך החלטתו לאסור נסיעות וסיוע למדינות ללא ספק הציל חיים, קחו בחשבון את מושל ניו יורק אנדרו קואומו, למרות שמספר ההרוגים בניו יורק גבוה מזה של כל מדינה אחרת, אך מכיוון שהוא דמוקרט, התקשורת נותנת לו לחמוק מזה, כיום מי שנדבק בנגיף הקורונה שורד בשיעורים גבוהים בהרבה. סביר להניח שיהיה לנו חיסון בחודשים הקרובים, הרבה יותר מוקדם ממה שמומחים רבים חשבו שאפשר. התקשורת לא רוצה להודות בזה, אבל הכל בזכות מדיניות שהנהיג הנשיא בבית הלבן".

"בנושא מדיניות חוץ, הנשיא טראמפ הביך שוב ושוב את כולם, ממשלות קודמות הבטיחו אך לא העבירו את שגרירותנו לירושלים, הוא עשה זאת ולמרות איומים שיהיה בעיות, כלום לא קרה, ממשל אובמה נתן לאיראן מזומנים, בהם השתמש המשטר לזרוע תוהו ובוהו ברחבי האזור, ועורר את התסיסה בעירק, בסוריה, בלבנון, בתימן ובגדה המערבית. ממשל טראמפ ניתק את הכסף, חיסל את אדריכל מסע הטרור, קאסם סלימאני , ולמרות הביקורת עליו, העולם נעשה בטוח יותר, התוצאה? מדינות ערב קיבלו יותר ויותר את ישראל וחתמו על עסקאות שלום היסטוריות".

"כפי שהובטח, טראמפ לא הסתבך במלחמות חוץ חדשות, והוציא אותנו מהמלחמות הישנות, ותבע מבעלי ברית נאט"ו לשלם יותר, כשעיתונאים כותבים שארצות הברית "איבדה את מעמדה בעולם", הם מתכוונים בדרך כלל לעמדתנו במסיבות קוקטיילים של דאבוס. עבור כולנו, ברור שטראמפיזם מתמקד בחיפוש אחר הטוב ביותר עבור מדינתנו".

"אנו בוחרים להתמקד במעשיו ובהישגיו של הנשיא טראמפ. הוא עמד בהבטחותיו, בחירה מחדש בו היא הבחירה הטובה ביותר עבור ארצות הברית".

ניו יורק פוסט דונלד טראמפ הבחירות לנשיאות ארצות הברית בחירות לנשיאות ארה"ב 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד