י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אין ויכוח אידיאולוגי"

בתו של נשיא לבנון קוראת להסכם שלום עם ישראל

קלודין עאון בתו של נשיא לבנון הנחשב כמי שמקורב לארגון הטרור חיזבאללה, בהתבטאות חריגה ומפתיעה אודות הסיכוי להסכם שלום עתידי עם ישראל | לדבריה, "אני לא מבינה למה אנחנו חייבים להישאר במצב של מלחמה"

בתו של נשיא לבנון קוראת להסכם שלום עם ישראל
נשיא לבנון מישל עון בראיון לערוץ צרפתי צילום: צילומסך

הסכם השלום הבא עם לבנון? בתוך כחודש נעשתה היסטוריה בישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיווכו של נשיא ארה"ב דונלד טראפ, חתם על שורת הסכמי שלום עם מדינות מוסלמיות כשהאחרונה שבהם היא סודן, ואפילו בסעודיה המסורתית כבר החלו לדבר על כך בגלוי.

כעת, במהלך ראיון שהעניקה בתו של נשיא לבנון, מישל עאון ראוקוז, ויו"ר הוועדה הלאומית לענייני נשים בלבנון, קלודין עאון, לרשת הטלווזיה המקומית "אל ג'דיד", כי היא תומכת בשלום עם ישראל.

לדבריה, "יש לנו את הבעיות שלנו. שאלת סימון הגבולות, אוצרות הטבע שלנו והפלטים הפלשתינים. אלו בעיות שמקשות על הכלכלה שלנו. אחרי שהבעיות האלו יבואו על פתרונן, אני לא רואה בעיה בכך שלבנון תחתום על הסכם שלום עם ישראל".

נציין כי הדברים חריגים במיוחד לאור העובדה שאביה מקורב לארגון הטרור חיזבאללה. היא הוסיפה כי "אני רוצה להגן על האינטרסים של ארצי. לבנון קודם. אני לא מבינה למה אנחנו חייבים להישאר במצב של מלחמה. אין לי וויכוח אידיאולוגי עם אף אחד, רק וויכוחים פוליטיים".

הסכם שלום לבנון חיזבאללה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד