י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בתגובה לראיון

ההתכתשויות נמשכות: שוסטר: "הולכים לבחירות" קיש: "תתפטר"

המרקם הפוליטי העדין ממילא כבר מבעבע: כמידי בוקר בתקופה האחרונה נציג ממחנה כלשהוא עולה לראיון ולאחריו מתפתח עימות פומבי במליאה או ברשתות החברתיות | הבוקר התבטא שר החקלאות שוסטר כי נתניהו ישרוף את המועדון ובתגובה חה"כ קיש קרא לו לפרוש מתפקידו

ההתכתשויות נמשכות: שוסטר: "הולכים לבחירות" קיש: "תתפטר"
ח"כ יואב קיש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בוקר של ראיונות בלי עימות בתוך הממשלה כבר הפך לדבר שבשגרה, הבוקר (שלישי) היה זה עימות בין שר החקלאות מכחול לבן, השר אלון שוסטר לבין סגן שר הבריאות מהליכוד חבר הכנסת יואב קיש.

בראיון לחדשות 'כאן', תקף השר שוסטר את התנהלות הממשלה והעומד בראשה בנימין נתניהו, ואמר: "הוא לא הראה את הכוונות הראויות למנהיג, לא סופר את אזרחי ישראל, לא מבין את גודל השעה ואת חומרת המצב. אני חושש שנתניהו ישרוף את המועדון".

שוסטר הוסיף ואמר כי "כנראה שהולכים לבחירות, ועד אז נמשיך לשמור על עמדות הכוח שלנו בממשלה. ננקוט בכל הצעדים הנדרשים, כולל חקיקה, למניעת בחירות".

סגן השר יואב קיש הגיב לשוסטר ובכלל לתוקפים, וצייץ ברשת הטוויטר: "ההתקפות של שרים מתוך הממשלה כנגד הממשלה והעומד בראשה מזיקות להתנהלות התקינה של הממשלה, בפרט בתקופה המורכבת של ניהול משבר הקורונה. שרים שסבורים כי זו ממשלה רעה ובוחרים להשתלח בממשלה שהם עצמם חברים בה - יואילו בטובם לוותר על השררה, לפנות את הכסא - ולהתפטר".

שוסטר הגיב לו מאוחר יותר בציוץ משלו, ״חברי ⁦‪יואב קיש״, כתב, ״אל דאגה, אינני מתכוון להתפטר ולהשאיר אותך ואת אזרחי ישראל לבדכם עם ראש ממשלה שאינו מממש את ההסכמים שחתם עליהם, ושמציב את האינטרסים האישיים לפני האינטרס הציבורי. מישהו צריך לאזן ולדאוג לציבור מתוך הממשלה״.

בתןך כך, אתמול נחשף בחדשות הערב ב'כאן 11' תיעוד ממפגש בין השרים יזהר שי ואלון שוסטר עם פעילים של המפלגה ובו נשמע שר החקלאות מסביר שהסוף של הממשלה קרוב. "אנחנו נמצאים כרגע לקראת שבוע-עשרה ימים נוספים ואחרונים שנתנו לראש הממשלה", אמר שוסטר. "אני מבין שהסיכוי לא גבוה להתעשתות מצידו, ולכן אנחנו מוכרחים להבין מי אנחנו". השר שוסטר התייחס למהלכים שהובילו להקמת ממשלת האחדות וציין כי "לרבים מאיתנו הקשר עם ערביי ישראל ועם המשותפת היה דבר ענק. לכולנו החיבור לנתניהו הייתה בלתי נתפסת״.

יואב קיש אלון שוסטר מפלגת כחול לבן בחירות ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד