ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
כנרת בראשי הציעה

תפילת המונים ברשת לרפואת אביו של הבלוגר

הבלוגר הסעודי האהוב בישראל מוחמד סעוד חשף אתמול כי אביו חולה בסרטן ונמצא במצב קשה. הוא ביקש מהחברים בישראל להתפלל עבורו והם נענו מייד. עו"ד כנרת בראשי הציעה לערוך תפילה המונית לרפואתו

תפילת המונים ברשת לרפואת אביו של הבלוגר
עמירן דביר ומוחמד סעוד שרים יחד צילום: מתוך הסרטון

נדמה כי אין מי שלא מכיר את הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד. מוחמד, שנחשף בעיקר לאחר שהותקף על ידי מוסלמים קיצוניים כשעלה למסגר אל אקצה, מוכר כמי שלא מסתיר את אהבתו ליהודים ותמיכתו במאמצי השלום בין ישראל למדינות המפרץ.

מוחמד, ששולט היטב בשפה העברית ובמיטב הניואנסים, מפרסם מדי פעם סרטונים קצרים ובהם הוא שר את שירי ארץ ישראל הישנה או שירים חסידיים במבטא אשכנזי מלא ואף הוציא קאבר מעניין לשיר 'אנחנו מאמינים' יחד עם הזמר עמירן דיבר.

אמש (שני) ביקש מוחמד מהעוקבים בטוויטר להתפלל לרפואת אביו שנמצא במצב קשה עקב מחלת הסרטן בה חלה. "‏אבא שלי במצב קשה בגלל מחלת הסרטן, מצבו רע מאד מאד, תתפללו לסעוד בן פאהד", התחנן מוחמד.

ואכן, עוד באותו היום יצאו מספר עוקבים להתפלל על אביו של הבלוגר בכותל המערבי בעוד שאחרים נשאו פרקי תפילה. עו"ד כנרת בראשי הציעה לערוך תפילה המונית לרפואתו, ועשרות נענו לקריאה עד כה. ואף חולקו מספר ספרי תהילים שיאמרו לרפואתו של אביו של הבלוגר האהוב.

 

מוחמד סעוד עצרת תפילה סרטן כנרת בראשי עמירן דביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד