ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אמונה תמימה

אמו של דוד אוחיון ז"ל שוחחה עם אשת הנהג הדורס

לאחר התאונה המזעזעת אמש באשקלון בה הלך לעולמו הילד דוד אוחיון בן ה-9, אמו האבלה הפתיעה כשהתקשרה לאשת הדורס ואמרה לה כי אינה כועסת על בעלה • "שלא יאשים את עצמו"

אמו של דוד אוחיון ז"ל שוחחה עם אשת הנהג הדורס
זירת התאונה באשקלון צילום: דוברות מד"א

בית משפט השלום באשקלון החליט לשחרר היום (שלישי) ב-16:00 את נהג המשאית שדרס אמש למוות אתת הילד דוד אוחיון ז"ל. הנהג בן ה-60 ישוחרר למעצר בית למשך חמישה ימים. בחקירתו הוא טען כי לא ראה את הילד ולש שם לב שפגע בו.

בתוך כך, אמו של הילד, רחלי, יצרה אתמול קשר עם רעייתו של הנהג הפוגע ואמרה לה: "אני לא כועסת, שלא יאשים את עצמו, הוא לא אשם". רעיית החשוד הביעה צער וענתה: "אני מצטערת אתם איבדתם את הבן ובעלי יחזור", כך דווח בכאן 11.

בנימין אוחיון, אחיו של דוד, סיפר כי היה ילד מלא שמחה: "הייתה אמורה להיות לו יום הולדת בשבת הבאה, והוא ביקש שנקדים לו אותה וחגגנו לו. ילד מלא שמחה. ילד שאהב את החיים. הוא היה ילד מאוד שמח, תוסס, אהב את החיים. קנו לו אופניים חדשות הוא אהב לרכוב עליהם".

כזכור, בעת שרכב על אופניו, דוד נפגע ממשאית מסיבה שטרם התבררה ונהרג במקום. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו בעקבות הפציעות הקשות מהן הוא סבל. המשאית פגעה בילד, ונמלטה מהמקום.

בהמשך הודיעה המשטרה כי עצרה תושב אשקלון בשנות ה-60 לחייו בחשד שדרס את הילד דוד ונמלט מהזירה. העצור, נלקח לחקירה באגף התנועה של משטרת מרחב לכיש ומחר בבוקר הוא יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. חקירת התאונה נמשכת.

דוד ז"ל בנו של הרב יובל אוחיון המשמש כראש כולל באשקלון, אמו רחל שתחי' מורה בבית הספר 'אסף מימון' באשקלון.

הוא למד בתלמוד 'מעיין חיים שלום' באשקלון ונודע כילד חינני ומתוק.

השכנים באשקלון מספרים ל'בחדרי חרדים': "משפחת אוחיון באשקלון היא משפחה מפורסמת של אנשי חסד, כל מי שיודע שצריך משו תמיד ימצא עזרה במשפחה שלהם, האמא רחלי איזו אישה גדולה ואשת חס אנחנו לא יכולים לעכל את האסון הנורא שקרה לנו".

דוד הותיר אחריו את הוריו ושבעה אחים ואחיות.

 

 

דוד אוחיון אשקלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד