ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מצער

כל הפרטים על חתונת הקורונה שנהרסה

עידן הקורונה גרם לשינויים כבירים וקשים, גם על החתונות הוא לא פסח, אנשים מסתובבים עם דאגה רבה כיצד לקיים את חתונתם. חתונות רבות אף נהרסו, דבר שגרם למשפחות עגמת נפש עצומה. כעת מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א מבטיח לכל אלו שיעזרו ליתומי חשוון, שיזכו לקיים שמחה בביתם בקרוב, "ללא עגמת נפש" • הברכה שמכה גלים

כל הפרטים על חתונת הקורונה שנהרסה
חתונה שנהרסה צילום: unsplash

שבועות שהם חיכו לרגע הזה, ליום הגדול הזה, יום נישואי בנם. ולא בכדי, הרגע הזה הגיע לאחר שנים של צפייה דרוכה, שנים של המתנה, כמעט ייאוש, אבל בסוף זה קרה בנם הבכור, כליל המעלות, מצא את זיווגו בשעה טובה ומוצלחת. והחל מאותו היום הם החלו בהכנות נמרצות לקראת יום החתונה.

ההכנות לוו בחשש מעט, אחרי הכל תקופה קשה, תקופת הקורונה, איש אינו יודע כיצד תתקיים החתונה, באיזה מתכונת, האם יהיה סגר, האם תתאפשר קיום חתונות, האם זה יהיה חוקי, ואולי בכלל הם ייאלצו לדחות את החתונה בעוד מספר שבועות או אולי בעוד מספר חודשים.

כיהודים מאמינים הם עשו הכל, התארגנו, ניסו להזמין אולם, אך הבינו שזה לא רלוונטי. בום ראשון בדרך ליום המאושר. האב חיזק את בנו ורעייתו ואמר, אם זה רצון השם אז לא יהיה אולם, מה לעשות.

אז הם וויתרו על אולם, הם מצאו איזשהו מתחם יפה במרכז הארץ. הם המשיכו בהכנות, הזמינו קייטרינג, צלם, תזמורת, הם כבר היו נרגשים שהנה אוטוטו היום הכי מאושר בחייהם מגיע, אבל אז הסגר נחת עליהם במפתיע.

שברון לב ממש. הכלה שהיא בנוסף גם יתומה נכנסה לדכאון. אין לה חתונה, כל חייה היא ציפתה ליום הזה, לחגוג עם חברותיה, אבל גם זה לא יקרה בסוף. סגר, אין מה לעשות. החתן ניסה לשמח את כלתו אך ללא הועיל.

בואו לעזור לעשרות יתומים שבורי לב שעומדים להתחתן>>>

עגמת נפש של ממש. הימים עברו בזה אחר זה. ליבם הלם בפראות, הם לא ידעו מה יילד יום. האם תהיה חתונה או לא. בנוסף צערה של הכלה העיב על כל השמחה הגדולה.

הימים עברו, והכלה איכשהו התאוששה. הם קבעו מועד לחתונה, בחצר בית פרטי אי שם באזור ירושלים, חתונה מצומצם עם עשרים משתתפים בלבד. לא פסגת החלומות אבל זה מה יש. והנה הגיע יום החתונה, החתן בבגדי מלכות צועד אל תחת החופה, והכלה בבגדי הלבן צועדת אחריו.

ואז זה קרה, כוחות משטרה נכנסו למקום, דרשו תעודות זהות, עצרו את החתונה, קנסו את ההורים בסכום גדול, אחד המשתתפים אף ניסה לדבר עם השוטרים ובמקום פרצה מהומה. צלילי המוזיקה כבו, החתן עמד מבוייש בצד, והכלה רצה לחדר הפנימי בוכה את נפשה במר ליבה.

בואו לעזור לעשרות יתומים שבורי לב שעומדים להתחתן>>>

אוי, כמה סיפורים כאלו היו בתקופה האחרונה, לא חלום של אף אחד, עגמת נפש של ממש. וכעת, רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א אשר שמע על מצוקתם של 42 חתנים וכלות יתומים החליט בצעד נדיר ולראשונה מאז נדבק בנגיף הקורונה הוא שירבט עלי גליון ברכה היסטורית: "כל התורמים סך 420 ש''ח עבור 42 חתנים וכלות יתומים ועזובים הנישאים בחודש חשוון תשפ"א יזכו מידה כנגד מידה לעשות שמחה בביתם בקרוב ממש ללא עגמת נפש".

אתם מבינים את משמעות הברכה? מרן שר התורה מבטיח לכם אם תעזרו ליתומים מובטח לכם שתעשו שמחה בקרוב "ללא עגמת נפש". אכן, בלי עגמת נפש, זהו זה נגמרו הסיפורים הללו, מעתה ואילך השמחות שלכם ייערכו בלב רגוע ושקט, ללא טרדות ללא כאב לב. בראש שקט ושמח.

הרי כל בעל שמחה מסתובב בימים אלו עם דאגות וטרדות. מרן שר התורה שליט''א כעת מבטיח לכם "ללא עגמת נפש". נכון, אתם תערכו שמחה ללא עגמת. ברכה נדירה ונצרכת בימים אלו עד למאוד. הצטרפו כעת ותזכו לברכה הנדירה. אין אחד שיפספס את ההזדמנות!

בואו לעזור לעשרות יתומים שבורי לב שעומדים להתחתן>>>

קורונה קופת העיר יתומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד