י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מרגיש את הבחירות?

בנט מחלים מניתוח ותוקף מהמיטה: "משקיעים אנרגיה בקשקושים"

ח"כ נפתלי בנט הטוען לכתר וצפוי להתמודד מול בנימין נתניהו ויאיר לפיד על הנהגת המדינה תוקף את השניים שלדבריו עושים עליו ועל מפלגתו סיבוב בעוד ישראל נמצאת במשבר רפואי וכלכלי חסר תקדים | "לא מוכנים לשים רגע את הפוליטיקה בצד ולעבוד במה שחשוב באמת" כך בנט נגד השניים

בנט מחלים מניתוח ותוקף מהמיטה: "משקיעים אנרגיה בקשקושים"
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תוך שהיא מחלים מניתוח שעבר בגבו ביום ראשון, יו"ר 'ימינה' ח"כ נפתלי בנט יוצא במתקפה נגד מי שמועמדים לראשות הממשלה בבחירות הקרובות, בנימין נתניהו ויאיר לפיד.

"נתניהו טוען שאלך עם לפיד. לפיד טוען שאלך עם נתניהו. בינתיים נראה שאנחנו הולכים לסגר שלישי כי שניהם משקיעים את האנרגיה בקשקושים, ‏ולא מוכנים לשים רגע את הפוליטיקה בצד ולעבוד במה שחשוב באמת - הקורונה והפרנסה. בושה". כך כתב בנט בחשבון הטוויטר שלו.

דבריו של בנט הגיעו בתגובה לתדרוכים מצד הליכוד על חזרת ברית האחים בנט ולפיד שנרקמה לאחר בחירות 2013, זאת ברקע תמיכתו בהצעת אי האמון שהמליצה על יאיר לפיד לתפקיד ראש הממשלה לפני שבועיים, כשבהצעת אי אמון שהועלתה שוב השבוע יש לציין כי נציגי 'ימינה' לא השתתפו בה.

בנוסף, יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד תקף אמש (שלישי) בראיון ל'חדשות 13' באומרו: "חברי ימינה שמו הצעת אי-אמון של עצמם ואז לא הצביעו בעדה כי הם כל כך נבהלו מזה שנתניהו קצת נבח עליהם", לפיד הוסיף וטען כי "מי שעדיין שואל את עצמו אם בסוף הם ילכו עם נתניהו או לא - ברור שהם ילכו איתו, תראו איך הם התנהגו. הוא אמר להם 'נו נו נו' - ומייד הם נבהלו, נכנסו לפינה ולא הצביעו".

נפתלי בנט יאיר לפיד בנימין נתניהו קורונה בחירות לראשות הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד