י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שנאה תהומית?

הילארי קלינטון: "המחשבה על ניצחון של טראמפ עושה אותי חולה פיזית"

שבוע לבחירות בארצות הברית מתייחסת המועמדת הדמוקרטית לשעבר לנשיאות הילארי קלינטון לאפשרות שטראמפ יזכה בארבע שנים נוספות בבית הלבן ואמרה כי הדבר יגרום לה להיות חולה פיזית כולל כאב בטן. את הרפובליקנים הגדירה כ"פחדנים וחסרי עמוד שדרה"

הילארי קלינטון: "המחשבה על ניצחון של טראמפ עושה אותי חולה פיזית"
דונלד טראמפ באחד מכנסי בחירות אמצע הקדנציה צילום: רויטרס

המועמדת לשעבר לנשיאות ארה"ב בבחירות 2016, הילארי קלינטון, מתייחסת לבחירות שיסתיימו בעוד שבוע ואומרת כי המחשבה על אפשרות שדונלד טראמפ ינצח הופך אותה ל"חולה פיזית" וטוענת כי רוב הרפובליקנים רוצים לראות אותו נעלם אבל הם לא יכולים להגיד את זה בפומבי.

קלינטון אמרה בפודקאסט חדש כי היא תחוש "כאב בטן" אם הנשיא טראמפ ינצח בבחירות ביום שלישי הבא, "זה ממש כאב בטן לחשוב שיהיו לנו עוד ארבע שנים של התעללות והרס של המוסדות שלנו, פגיעה בנורמות ובערכים שלנו, הוזלת המנהיגות שלנו, והרשימה עוד ארוכה".

"רוב הרפובליקנים ירצו לסיים את הסיפור איתו, הם רוצים לראות אותו נעלם כמונו, אבל הם לא יכולים להגיד את זה בפומבי" אמרה קלינטון שהפסידה לטראמפ ב-2016. היא כינתה את "הרפובליקנים פחדנים, וחסרי עמוד שדרה".

במהלך הראיון נשאלה האם היא מרגישה שאשה נשיאה אולי היתה מתמודדת אחרת עם המגפה. "אין לי ספק במיוחד אם זו הייתי אני" השיבה קלינטון. "אין לי ספק. כלומר, נולדתי לשם כך," אמרה המועמדת לנשיאות מטעם הדמוקרטים שנחלה הפסד. סקרים רבים מראים כי המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן מוביל על טראמפ, אך המספרים צמודים בהרבה מדינות מה שמעיד על זירת קרב בין הצדדים.

בינתיים הנשיא המכהן דונלד טראמפ ממשיך לערוך עצרות לקראת הבחירות ומזכיר את הילארי לעתים קרובות בעצרות. ביום ראשון הוא תיאר אותה כבעלת "יותר אנרגיה" והיא "אדם אינטליגנטי יותר" מאשר יריבו הדמוקרטי הנוכחי ג'ו ביידן. ברגע נדיר של דברי שבח על המתמודדת מולו לשעבר, לטראמפ בן ה-74, לא היה שום דבר חיובי לומר על קלינטון בת ה-72 בשנים שחלפו מאז קרב הבחירות שלהם ב-2016. אבל ביום ראשון הנשיא נתן לקלינטון קרדיט על האינטליגנציה שלה - בהשוואה לביידן.

הילרי קלינטון קלינטון וטראמפ דונלד טראמפ הבחירות לנשיאות ארצות הברית בחירות לנשיאות ארה"ב 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד