י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מרגישים שזה הרגע להתקדם בחיים, ומהר? איך תעשו את זה חכם ומעניין? תכירו את קול סקול

בעולם מהיר צריך לפעול במהירות. לא להיתקע 3-4 שנים במסלול ארוך ואיטי, לא לבזבז זמן בדרך שהיא לא באמת הדרך שלכם. בעולם מהיר אתם לומדים קורס ממוקד, מקבלים בדיוק את הכלים שאתם צריכים – ומתחילים להתקדם בחיים. בקצב שיא. בתחום שאתם אוהבים וטובים בו. עם Cool Class זה קורה – וגם הלימודים הם חוויה מלהיבה

מרגישים שזה הרגע להתקדם בחיים, ומהר? איך תעשו את זה חכם ומעניין? תכירו את קול סקול
קול סקול צילום: יח"צ

לבני ובנות דור ה-Y יש יכולות גבוהות. מאוד. הם נולדו לתוך עולם טכנולוגי ומהיר, ומגיל 0 נחשפו להמון גירויים ואפשרויות. הם מיומנים מאוד בקליטת מידע חדש, אוהבים לנצל טכנולוגיות חדשות ומזהים לפני כולם הזדמנויות חדשות.

זה נכון לגבי כל תחומי החיים, ובמיוחד לימודים.

כשילמדו בעתיד היסטוריה - מן הסתם בדרך ממש מגניבה, אולי אפילו עם סוג של מכונת זמן - המאה ה-21 תהיה הזמן של מהפכת המידע. עם כמויות עצומות של ידע, בכל תחום, מי שישכיל לדעת איך ללמוד, מה ללמוד ולא פחות חשוב, איפה ללמוד, יזכה ביתרון משמעותי.

קול סקול, מיזם חדש בתחום הלימודים, מביא את העתיד כבר היום. אליכם הביתה. הרווח שלכם: מינימום זמן, אפס טרחה, המון הנאה – ומקסימום כלים שפשוט מעיפים את החיים שלכם קדימה, בדיוק למקום שאתם רוצים להיות בו.

איך זה עובד?

פשוט: ב-Cool School אתם בוחרים את הקורס שאתם הכי מתחברים אליו מבין קטלוג גדוש באפשרויות (פירוט בהמשך העמוד), מתחברים למערכת, נשענים לאחור - וצופים בשיעורים שנראים ומרגישים כמו טוק שואו מושקע.

כל קורס מצולם באולפן משוכלל, ב-4K, עם מצלמות מכמה זוויות וכשגם לוח העבודה של המרצה מופיע אצלכם על המסך. הסאונד הוא ברמה של הופעה כי לימודים אונליין הם אפקטיביים להפליא, אבל בתנאי שמשתמשים נכון בכל הטכנולוגיות החדשניות. שיעור בזום? לא תודה. ראשים מדברים? אולי במאה הקודמת. היום אפשר ללמוד אחרת, היום חובה ללמוד אחרת כדי להפיק מקסימום תועלת – וזה הערך המוסף הראשון של Cool School.

ללמוד ולהיות חלק מתוכנית אירוח! צילום: יח"צ.

הערך המוסף השני של לימודים בקול סקול הוא הגישה החופשית לכל השיעורים שבהם השתתפתם. רוצים לחזור לקטע שאתם לא בטוחים שהבנתם? בלחיצת כפתור. לא הייתם מרוכזים לגמרי? אין בעיה, לחיצת כפתור – ואתם שוב בשיעור.

הערך המוסף השלישי הוא האיכות של המרצות והמרצים. כולם גם מומחים בתחום שאותו הם מלמדים, גם בעלי ניסיון מגוון בהוראה וגם יודעים לדבר אל דור ה-Y בשפה שלו ובקצב שלו.

הערך המוסף הרביעי הוא תוכניות הלימוד המדויקות (כאמור פירוט בהמשך) והערך המוסף החמישי הוא Cool Car.

הרכב שהופך את הלימודים שלכם לעוד יותר אפקטיביים

Cool Car הוא מסוג הרעיונות של "איך לא חשבו על זה קודם?". אם רכב יכול להיות גם דוכן מזון (פעם היה רק אוטו גלידה וגזלן, היום כבר מסעדנים מובילים מפעילים פוד טראקס), ואפילו בית - למה לא גם ללמוד ברכב?

הקול קאר מביא אליכם את המרצה. שיעור 1 על 1, על הנושאים שחשובים לכם. אלה שמעניינים אתכם במיוחד, אלה שקצת התקשיתם בהם, אלה שאתם רוצים בהם אקסטרה. בדרך הזו יש לכם 5 שעות עם המרצה שמוקדשות רק לכם, בלי שתצטרכו לבזבז דקה על נסיעות וכו'. בדרך הזו גם מי שרוצה לשמור על פרטיות או שהבית שלו לא מתאים לשיעור פרטי יכול לנצל את האופציה של מפגשים אישיים עם המרצה – מפגשים שכל דקה בהם מקדמת אתכם בקצב שיא.

כיתה ניידת וואן, יש כיתות גם בקראוון נייד. מדהים אה?

הקורסים שמשנים את החיים שלכם

הקורסים של קול סקול מתאימים למי שרוצה כלים מקצועיים שיפתחו לו דלתות משתלמות בשוק התעסוקה, הרבה יותר מכל תעודה פורמלית. הלימודים מתאימים גם ליזמים שיודעים שבלי ידע רלוונטי קשה עד בלתי אפשרי להפוך חזון למציאות רווחית. בעלי עסקים יכולים לייצר לעצמם פריצת דרך בזכות הקורסים, ויש גם תוכניות לימוד להתנהלות מושכלת יותר בחיים ואפילו כאלה שמעשירים את הנפש ועוזרים לראות את המציאות בצורה בהירה, ברורה ומדויקת (בדרך להחלטות חשובות נכונות).

כל תוכניות הלימוד פותחו ע"י מומחים בתחום הלמידה אונליין והלימודים בכלל - כדי שיתאימו לעולם של היום. המבחר מן הסתם משתנה, והנה כמה דוגמאות מייצגות:

יזמות סטארט-אפ

יש לכם רעיון שיכול לשנות את העולם? מעולה. עכשיו רק נשאר ללמוד איך בונים תוכנית עסקית, איך מגבשים צוות יעיל, איך מתכננים אסטרטגיית פיתוח, איך מושכים משקיעים ואיך מדלגים על מכשולים שונים בדרך למימוש. קורס יזמות סטארט-אפ של Cool School הוא המקום הנכון לקבל תשובות לכל השאלות הנ"ל.

ניהול מדיה לבעלי עסקים

פעם הדברים היו פשוטים יותר: לעסק עם מוצר מצוין ושירות איכותי היו לקוחות רבים. היום חובה להשקיע בשיווק, וכדי לעשות את זה נכון ומשתלם חובה להבין את התחום. קורס ניהול מדיה מספק היכרות מעמיקה עם כל פלטפורמות השיווק המובילות, עוזר לכם לקרוא נתוני מדיה, מלמד אתכם איך לנתח את המידע - ובעצם איך לשווק בחוכמה.

מאופליין לאונליין

גם לפני הווירוס שעבר אל המין האנושי מעטלפים, ואולי בכלל מבעלי חיים אחרים, העולם הלך לאונליין. במיוחד אפשר היה לראות מגמת גידול משמעותית בקניות דרך האינטרנט. עסקים שעדיין לא נמצאים במרחב הדיגיטלי, או לא באמת ממצים את הפוטנציאל שם, ישדרגו דרמטית את הביצועים שלהם עם קורס מאופליין לאונליין - קורס שבמסגרתו מוקם אתר מקצועי, על בסיס מערכת Woo commerce. בנוסף מקבלים המשתתפים כלים לבנייה של דפי מוצר חדשים, לניהול המכירות, לוגיסטיקה, ניהול תוכן, אנליטיקה ועוד ועוד.

כלכלת בית

כסף הוא לאו דווקא המשאב החשוב ביותר בחיים, אבל הוא בהחלט הופך את המציאות לנוחה יותר וחוסך דאגות וטרדות. לימודי כלכלת בית נועדו לסגור חור משמעותי - כמעט אף אחד ואף אחת לא לומדים בבית הספר איך להתנהל נכון מבחינה פיננסית, ולכן רבים מאיתנו מבצעים טעויות שעולות להם ביוקר. כלים פשוטים שכולם יכולים ליישם יעזרו לכם לסגור את המינוס ואפילו לחסוך לעתיד, גם בתקופות מורכבות.

סודות הקבלה

הקבלה מספקת לנו חוכמה בת אלפי שנים שיכולה להיות מועילה במיוחד בעולם המודרני. מצד אחד קורס רוחני, מצד שני - ידע פרקטי. במיוחד עוזרת התורה העתיקה לכל אדם להתחבר לעצמו, להבין מה מניע אותו ומה יכול לגרום לו אושר אמיתי.

מיינדפולנס

עוד קורס מומלץ בקטגוריית העשרת הרוח והנפש. מיינדפולנס היא טכניקה אפקטיבית במיוחד ליצירת בהירות בחיים ולהשגת שלווה - מצרכים חיוניים מאוד במאה ה-21, ובמיוחד בתקופה מלאה בטלטלות וכשלא קל לראות לאן כדאי לפנות.

זה הזמן שלכם להתקדם

מכירים את אלה ש"לא צריכים ווייז" אבל בכל נסיעה יש את הרגע שבו הם לוקחים פנייה לא נכונה? או את הנהגים שנוסעים במסלול השמאלי, לאט, ממש לאט, בלי לשים לב שכולם עוקפים אותם? אתם לא שם. אתם חלק מדור שיודע איך להשתנות עם העולם. וגם משנה אותו, לטובה.

ולכן הגיע הזמן שלכם להתקדם. להאיץ. להיות תוך חודשיים במקום אחר בחיים. מקום אחר לגמרי. הרבה יותר טוב. המקום שלכם. זה שאתם יכולים להצטיין. לעוף. עם Cool School זה פשוט קורה.

קידמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד