י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צפו בוידאו

נתניהו מאיים: "מי שיתקוף, יפגוש אגרוף פלדה"

ראש הממשלה שלקח פסק זמן ממשבר הקורונה, הגיע היום לסקירה בתרגיל 'חץ קטלני' של צה"ל בצפון הארץ | נתניהו הצהיר כי "מי שיתקוף אותנו יפגוש עוצמת אש ואגרוף פלדה שישמיד כל אויב"

נתניהו מאיים: "מי שיתקוף, יפגוש אגרוף פלדה"
נתניהו בסיור בתרגיל צילום: עמוס בן גרשום - לע"מ

ראש הממשלה נתניהו קיים היום (רביעי) סיור בתרגיל המטכ"לי "חץ קטלני" שמקיים צה"ל בצפון הארץ, יחד עם הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי, ראש אמ"ן אלוף תמיר היימן ובכירי צה"ל. התרגיל מדמה לחימה רב זירתית, כהכנה לאפשרות שתפרוץ לחימה.

"מי שיתקוף אותנו יפגוש עוצמת אש ואגרוף פלדה שישמיד כל אויב", אמר נתניהו באיום. בתום הסקירות על התרגיל אמר ראש הממשלה: "גם בתקופת הקורונה האויבים שלנו לא קופאים על השמרים, וגם אנחנו לא".

"אני מתרשם מהתרגיל הזה בשיפור עצום ביכולות ההתקפיות של צה"ל, וכדאי שחיזבאללה ומדינת לבנון ייקחו את זה בחשבון. מי שיתקוף אותנו יפגוש עוצמת אש ואגרוף פלדה שישמיד כל אויב".

התרגיל מתקיים ברקע החשש במערכת הביטחון כי מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לא הסיר את כוונתו לבצע פיגוע כנגד לוחמי צה"ל בגבול הצפון, בתגובה להרג אחד מפעיליו שעל פי דיווחים זרים חוסל על ידי ישראל בסוריה.

כזכור, גם שר הביטחון בני גנץ ערך אתמול (שלישי) ביקור בתרגיל 'חץ קטלני'. גנץ התייחס למצב המתוח בצפון הארץ והחשש כי חיזבאללה עלול לבצע פעולה נגד לוחמי צה"ל. "אני שומע גם קולות חיוביים בלבנון שמדברים אפילו על שלום עם ישראל, שמקיימים איתנו תהליכים כמו עיצוב הגבול הימי", אמר גנץ במהלך הביקור.

"אזרחי לבנון צריכים לדעת שחיזבאללה הוא הבעיה שלהם - ולא מדינת ישראל. אם חיזבאללה יפעל כנגד מדינת ישראל- לבנון בסופו של דבר תשלם את המחיר ואנחנו כאן בשביל להיות מוכנים לרגע אני מקווה, שלא יגיע", הוסיף.

 

תרגיל נתניהו צה"ל חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד