י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התאונה המחרידה באשקלון

הילד דוד אוחיון ז"ל שאל לפני שבועיים: "מה עושים בשמיים"

מצמרר: הילד דוד אוחיון בן ה-9 שנהרג אמש מפגיעת משאית סמוך לביתו באשקלון, ביקר לפני כשבועיים בקבר בן דודו הצעיר שנפטר מחיידק ותהה בפני בני משפחתו: "מה עושים בשמיים"

הילד דוד אוחיון ז"ל שאל לפני שבועיים: "מה עושים בשמיים"
דוד אוחיון ז"ל בבית הקברות לפני שבועיים צילום: באדיבות המשפחה

העיתונאי תמיר סטיינמן מ'ערוץ 12' חושף היום תיעוד מצמרר של הילד דוד ישראל אוחיון ז"ל, שנהרג בתחילת השבוע מפגיעת משאית עת רכב על אופניו בעיר אשקלון.

בביקורו בקבר בן דודו שנפטר מחיידק, הניח הילד דוד ז"ל אבן קטנה על הקבר וליטף את המצבה בגעגוע ושאל את משפחתו שהיו איתו "מה עושים בשמיים", לאחר כשבועיים לצער כולם הוא כבר נפגש עמו בגן העדן.

בנוסף סיפר אחיו בנימין כי "הייתה אמורה להיות לו יום הולדת בשבת הבאה, והוא ביקש שנקדים לו אותה וחגגנו לו. ילד מלא שמחה. ילד שאהב את החיים. הוא היה ילד מאוד שמח, תוסס, אהב את החיים. קנו לו אופניים חדשות הוא אהב לרכוב עליהם".

כזכור הילד דוד אוחיון בן ה 9 נטמן בבית העלמין החדש בעיר אשקלון, דוד ז"ל בנו של הרב יובל אוחיון המשמש כראש כולל באשקלון, אמו רחל שתחי' מורה בבית הספר 'אסף מימון' באשקלון. הוא למד בתלמוד 'מעיין חיים שלום' באשקלון ונודע כילד חינני ומתוק.

השכנים באשקלון סיפרו בשיחה ל'בחדרי חרדים': "משפחת אוחיון באשקלון היא משפחה מפורסמת של אנשי חסד, כל מי שיודע שצריך משו תמיד ימצא עזרה במשפחה שלהם, האמא רחלי איזו אישה גדולה ואשת חס אנחנו לא יכולים לעכל את האסון הנורא שקרה לנו". דוד הותיר אחריו את הוריו ושבעה אחים ואחיות שיחי'.

אמו של הילד, הגב' רחלי, אף יצרה קשר עם רעייתו של הנהג הפוגע ואמרה לה: "אני לא כועסת, שלא יאשים את עצמו, הוא לא אשם". רעיית החשוד הביעה צער וענתה: "אני מצטערת אתם איבדתם את הבן ובעלי יחזור", כך דווח בכאן 11, ופורסם אף כאן ב'בחדרי חרדים'.

גן עדן בית קברות אשקלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד