א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הראיות חזקות

שלושה נעצרו בחשד להצתת אופנוע שיטור של עיריית ב"ב

הצתת רכב במזיד, איומים וקשירת קשר לביצוע פשע - אלו העבירות שמייחסת המשטרה לשלושה חשודים, שנעצרו בתחילת השבוע בחשד שהציתו אופנוע המשמש פקח במחלקת השיטור של עיריית בני ברק | על פי החשד, השלושה איימו על הפקח על רקע פעולות אכיפה שביצע מתוקף תפקידו | מעצרם של החשודים הוארך על ידי בית המשפט עד ליום שישי הקרוב

שלושה נעצרו בחשד להצתת אופנוע שיטור של עיריית ב"ב
אופנועי השיטור העירוני ב"ב. אילוסטרציה צילום: אלי שלזינגר

המשטרה עצרה בתחילת השבוע שלושה חשודים, בחשד שהציתו אופנוע המשמש את יחידת השיטור של עיריית בני ברק - כך נודע ל'בחדרי חרדים'. האופנוע, כך על פי החשד, הוצת מתחת לביתו של הפקח המועסק בעירייה ומתגורר בראשון לציון. כלי הרכב עלה באש ויצא לחלוטין מכלל שימוש. במשטרה דרשו להאריך את מעצרם של החשודים בחמישה ימים, אך בית המשפט נעתר לבקשה באופן חלקי והאריך את מעצרם עד ליום שישי הקרוב.

פרט להצתה, במשטרה חושדים כי העצורים נהגו לאיים על הפקח, וזאת על רקע פעולות אכיפה שביצע מתוקף תפקידו כאיש השיטור העירוני. במשטרה מייחסים לחשודים עבירות של הצתת רכב במזיד, איומים וקשירת קשר לביצוע פשע. האירוע החמור התרחש לפני כחודשיים, י"ג אב, אז עלה חשד למעורבותם של חלק מהחשודים במעשה. בימים האחרונים חלה התפתחות בחקירה שהפכה בתחילת השבוע לגלויה, אז נעצרו החשודים לחקירה.

בדיון שהתקיים היום בבית המשפט השלום בתל אביב, האריכה השופטת עינת יהב את מעצרו של אחד החשודים, תושב בני ברק לאחר שציינה כי קיים חשש סביר לשיבוש החקירה. "כבר אתמול במהלך הארכת מעצרם של שני חשודים אחרים בפרשה, הוצגו לעיוני ראיות משמעותיות שחיזקו את החשד הסביר כנגד החשוד באופן ממשי", כתבה השופטת בהחלטתה.

עורך דינו של החשוד טען במהלך הדיון כי מדובר באדם ששלוש שנים ללא עבר פלילי. בנוסף טען עורך הדין כי המשטרה יכלה לבצע את החקירה את החקירה בחודשיים האחרונים, התרחש האירוע, לנוכח זאת ששמו של החשוד עלה כבר כמי שמעורב בפרשה. מנגד, טען נציג המשטרה, כי החקירה בוצעה בכל מהלך התקופה, עד שהבשילה לידי מעצר החשודים.

אמש, התקיים דיון בעניינם של שני החשודים הנוספים, תושבי רמת גן ותל אביב. עורכי דינם ביקשו לשחררם למעצר בית בתנאים מגבילים. עורך דינו של אחד החשודים טען כי מרשו שולל כל קשר להצתה. בית המשפט נענה לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של השניים עד ליום שישי.

עיריית בני ברק הצתה אופנוע שיטור עירוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד