כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
קירות הכנסת רעדו

אזולאי זעק: "כמה עוד ינשרו כדי שמישהו במערכת יתעורר" • צפו

רבות דובר בחודשים האחרונים על סכנת הנשירה ההמונית המרחפת מעל בחורי הישיבות שחלקם נפלטו מהמסגרות בעקבות נגיף הקורונה. הזעקה הזאת הדהדה היום במליאת הכנסת, כאשר ח"כ אזולאי דרש למצוא מתווה נכון להשבת הלימודים בישיבות • צפו בדבריו הנוקבים

אזולאי זעק: "כמה עוד ינשרו כדי שמישהו במערכת יתעורר" • צפו
פלאש 90

בנאום מיוחד במליאת הכנסת, זעק היום (רביעי) חבר הכנסת ינון אזולאי את זעקת הנערים הנושרים בעקבות נגיף הקורונה, שכבר מחנכים רבים התריעו מפני הסכנה הרוחנית הנשקפת לבחורי הישיבות ובנות הסמינרים.

"השבוע ראינו את הנתונים בנושא הנשירה במוסדות החינוך, לצערי הפגיעה בחינוך מגיעה לכלל הציבורים. לציבור החרדי, לציבור הכללי ולציבור הערבי, מה נגיד בעוד דור, שהייתה פה קורונה ובגלל זה הילדים נפגעו? לאן נגיע?", זעק אזולאי בנאומו.

עוד הוסיף הח"כ מש"ס: "הכאב שלי על חינוך הילדים הוא כאב שצריך להיות אצל כל אחד ואחת במשכן הזה. אני פה לזעוק את זעקת ההורים. כמה עוד ילדים ינשרו כדי שמישהו במערכת יתעורר?".

ינון אזולאי ציין בנאומו כי "צריכת האלכוהול עלתה, צריכת הסמים עלתה, הילדים משועממים לא מוצאים את עצמם. מה קורה בבתים במדינה ? מי יודע כמה תיקים יפחו ברבנות אחרי המגיפה הזו".

"הבטלה מביאה לידי שעמום ושעמום מביא לידי חטא. ראינו את הנתונים שפורסמו השבוע - קרוב ל 20% אחוז מהילדים נשרו ממסגרות ואנחנו עדין לא יודעים מה יהיו המספרים הסופיים של האסון הזה", הוסיף.

ח"כ אזולאי קרא לבחורי הישיבות להימנע מלהשתתף בהפגנות בעקבות סגירת המסגרות, "השעמום הזה מביא אותם לצאת לרחובות, אז הם יוצאים להפגין. בכלל לא בטוח שהם יוצאים להפגין נגד נתניהו, אלא כדי להפיג את השעמום שלהם", אמר.

בסיום דבריו אמר: "אני קורא לשר הבריאות מפה, תמצאו את המתווה הנכון כדי שילדי ישראל יוכלו לחזור במיידית לספל הלימודים".

בחורים נושרים נערים נושרים בחורי ישיבות ינון אזולאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד