י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מודאגים מאלימות אפשרית"

לקראת חנוכה: משטרת בריטניה מזהירה מהפרת הנחיות

לקראת חג החנוכה שיחול בעוד כחודש וחצי, משטרת בריטניה מזהירה כבר עכשיו מפני אכיפה נוקשה, כולל גם בחג המולד הנחגג בסמוך על ידי הנוצרים

לקראת חנוכה: משטרת בריטניה מזהירה מהפרת הנחיות
שוטרים בריטיים בעידן הקורונה צילום: unsplash

לקראת חג החנוכה היהודי וחג המולד הנוצרי, משטרת בריטניה מזהירה את האזרחים כי שוטרים לא יהססו להיכנס לבתים ולפרק ארוחות וחגיגות אם משפחות יפרו את הנהלים. דייוויד ג'יימיסון, מפקד משטרת ווסט מידלנדס הבהיר כי שוטרים יחקרו דיווחים על הפרת החוק.

תושבי מחוז ווסט מידלנדס נמצאים כרגע תחת הגבלות בדרג 2, הכוללות איסור אירוח זרים בבתים. המפקד ג'יימיסון אמר ל'דיילי טלגרף': "אם אנו חושבים שיש קבוצות גדולות של אנשים שמתאספים במקום שהם לא צריכים להיות, המשטרה תצטרך להתערב. אם שוב יהיו הפרות בוטות של ​​הכללים, המשטרה תצטרך לאכוף".

מפקד המשטרה גם הזהיר מפני חגיגות חנוכה המתקרבות, ואמר כי יינקטו צעדים גדולים נגד משפחות המתכנסות בניגוד לכללים באזורים מסוימים, ההגבלות בבריטניה הם במטרה להאט את התפשטות נגיף הקורונה שמשתולל במוקדים אזוריים.

"זה לא התפקיד של המשטרה לעצור אנשים שנהנים מחג המולד שלהם. עם זאת, אנחנו שם כדי לאכוף את הכללים שהממשלה קובעת, ואם הממשלה קובעת את הכללים האלה, על הממשלה להסביר זאת לציבור", אמר מפקד המשטרה.

הוא הזהיר: "אנחנו יושבים על פצצת זמן כאן, אנחנו מתקרבים מאוד לשלב שבו אתה יכול לראות פיצוץ ניכר של תסכול ואנרגיה, דברים רבים נמצאים בקצה היכולת של הרבה קהילות ולא יידרש הרבה כדי לעורר אי שקט, פרעות, ונזקים".

לדבריו, "אנשים שמעולם לא היו מעורבים בפשע יכולים פתאום להתעצבן לקחת חלק באי הציות. הכוחות במנצ'סטר, לונדון ובליברפול מודאגים מאלימות אפשרית", הוסיף.

משטרת בריטניה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד