י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אחרי שנקב בביקורת קשה

העובד האנונימי חשף את עצמו; טראמפ: "לא מכיר אותו"

מיילס טיילור עובד לשעבר במשרד לביטחון פנים חשף את עצמו כי הוא זה שכתב את הפוסט החריף כנגד ממשל טראמפ לפני כשנתיים | טראמפ: "עובד ממורמר וזוטר, לא מכיר אותו" טיילור: "יש לנו תמונה יחד"

העובד האנונימי חשף את עצמו; טראמפ: "לא מכיר אותו"
טיילור עם טראמפ צילום: הבית הלבן

'האנונימי' לשעבר במשרד לביטחון פנים ומבקר של דונלד טראמפ, חשף את עצמו.

מיילס טיילור, לשעבר מנהל של המחלקה לביטחון פנים ומבקר חריף של דונלד טראמפ, הוא האיש ה"אנונימי", כותב הפוסט השנוי במחלוקת ב"ניו יורק טיימס" בספטמבר 2018 שתיאר תנועת התנגדות לנשיא בתוך הצוות של הבית הלבן.

טיילור חשף את עצמו בטוויטר ביום רביעי לקראת ראיון עם ג'ייק טאפר של רשת CNN, "דונלד טראמפ הוא אדם ללא אופי. זו הסיבה שכתבתי 'אזהרה', ובגלל זה אני ועמיתיי דיברנו נגדו במשך חודשים. הגיע הזמן שכולם נצא מהצללים" הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

הנשיא טראמפ הגיב כי אינו מכיר את טיילור, ואמר כי צריך להעמיד לדין את טיילור בכל מקרה. "מי זה מיילס טיילור? הוא אמר שהוא "אנונימי", אבל אני לא מכיר אותו אף פעם לא שמעתי עליו" צייץ טראמפ ביום רביעי, מנגד טיילור צייץ בעבר תמונה שלו עם הנשיא טראמפ במשרד הסגלגל, שם שניהם מחייכים ומרימים אגודל למצלמה.

טראמפ אמר בעצרת באריזונה לקהל הגדול "התברר כי הוא עובד ברמה נמוכה, אנונימי היה עובד ממורמר שהורחק במהירות מעבודתו מזמן בגלל חוסר יכולת, ועכשיו אתם מאמינים עם מי הוא עובד, עם ה CNN, אין לי מושג מי הוא, מלבד לראות אותו לפני זמן מה בטלוויזיה, כל העניין היה רק ​​סקנדל ענק נוסף מביצת וושינגטון, הבחור הזה, לדעתי צריך להעמיד אותו לדין, צריך להעמיד אותו לדין". אמר טראמפ.

דוברת הבית הלבן, קיילי מקניני, כינתה את טיילור "עובד לשעבר ברמה נמוכה וממורמר, אשר 'פוטר' מתפקידו, היה לא יעיל וחסר יכולת בתקופתו כראש המטה, ולכן הוא פוטר לאחר שרק כיהן בתפקיד זה מספר שבועות".

בן וויליאמס, יועץ תקשורת בכיר בבית הלבן, כינה את טיילור 'ליצן קרקס קטן'.

דונאלד טראמפ ניו יורק טיימס משרד לבטחון פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד