י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נתפס 'על חם'

אחרי ה'שיימינג': הגנב הסדרתי של ב"ב נעצר שוב

אחרי עשרות תלונות, הגנב הסדרתי, שמוכר כבר לתושבי בני ברק, נתפס על ידי מתנדבי ארגון 'השומרים' לאחר שתושבים זיהו אותו בשעת מעשה | היום המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב | גורמים בארגון ל'בחדרי': "בית המשפט נוהג להקל עם הגנב הסדרתי מה שמביא לסבל רב לתושבי העיר"

אחרי ה'שיימינג': הגנב הסדרתי של ב"ב נעצר שוב
מתנדבי השומרים מעכבים את הגנב צילום: דוברות השומרים

המשטרה עצרה הלילה גנב סדרתי, דייר רחוב בשנות ה-30 לחייו, המוכר לתושבי בני ברק כמי שפרץ וגנב עשרות זוגות אופניים חשמליים במהלך החודשים האחרונים. יצוין, כי תמונתו של החשוד פורסמה על ידי ארגון 'השומרים' ברחבי העיר בני ברק במטרה להביא לתפיסתו.

החשוד נעצר לחקירה אחרי שבשעות הבוקר המוקדמות, התקבל דיווח במוקד הארגון מתושבים המזהים את החשוד שתמונתו פורסמה ברשת ובעיתונות, כמי שאחראי למכת גניבות האופניים בעיר, מסתובב באופן מחשיד בין בניינים באזור רחוב פנקס.

עם קבלת הדיווח, הוזעקו למקום מתנדבי הארגון והחלו בסריקות באזור, כשבמהלכן מצאו כלי פריצה מתקדמים בכניסה לאחד הבניינים ו-2 זוגות אופניים חשמליים שנגנבו זמן קצר קודם לכן - מה שהעלה את החשד כי מדובר בגנב הסדרתי.


האופניים הגנובות וציוד הפריצה

החשוד שנצפה באזור ניסה בתחילה להימלט, אך לאחר מרדף קצר הצליחו המתנדבים לעכב אותו עד להגעת כוחות שיטור של משטרת מרחב דן שהובילו אותו להמשך חקירה בתחנת המשטרה. בהמשך היום הוא יובא לדיון בבית משפט השלום בתל אביב והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

מהמשטרה נמסר כי במהלך חודש אוקטובר הוגשו מספר רב של תלונות במשטרת ישראל בגין גניבת אופניים בעיר בני ברק. מהתלונות עולה כי החשוד ניצל את חוסר תשומת הלב של תושבים, גנב אופניים וברח מהמקום.

על פי הודעת המשטרה, עם הגשת התלונות חוקרי המשטרה פתחו בחקירה מאומצת בסיומה הצליחו לזהות את החשוד במעשה והבוקר, בזכות ערנות וסיוע של אזרחים הוא נעצר.

גורמים בארגון ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' טוענים כי בית המשפט נוהג להקל עם הגנב הסדרתי מה שמביא לסבל רב לתושבי העיר. למרות הרשעותיו הקודמות, טוענים הגורמים, בית המשפט שב ומשחרר אותו פעם אחר פעם.

 

 

פריצה גניבת אופניים חשמליים השומרים בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד