י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
למען בריאות התושבים

ראש העיר הנחה לצייד את המניינים בסככות אטומות ממים

בהיערכות לוגיסטית שהתקיימה בפתח תקווה להמשך קיום מנייני החצרות המתקיימים כסדרם ברחבי העיר כחלק משמירת ההנחיות להימנעות מהדבקה בנגיף הקורונה הורה ראש העיר לתת מענה לצייד את המקומות בשמשיות אטומות ממים לקראת הגשמים בימי החורף

ראש העיר הנחה לצייד את המניינים בסככות אטומות ממים
הכינוס בעיר פתח תקווה צילום: באדיבות המצלם

לקראת ימי החורף הגשומים כינס ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג ישיבה מיוחדת שעסקה בהיערכות לוגיסטית לקיום מנייני החצרות המתקיימים כסדרם ברחבי העיר כחלק משמירת ההנחיות להימנעות מהדבקה בנגיף הקורונה.

בפגישה נכחו בין היתר נציגי המועצה הדתית בפתח תקווה, שהעבירו סקירה מקיפה על התארגנות מאות המניינים שהתקיימו עד כה בשטח פתוח ברחבי העיר - במהלך חודשי הקיץ והימים הנוראים, לצד בתי הכנסת שמתקיימים בחצרות מקורות ובכניסות לבניינים, והעלו את הצורך בהיערכות מיוחדת למתן מענה עבור המשך קיום המניינים הפתוחים גם בתנאי גשם.

ראש העיר רמי גרינברג, שכזכור תקצב לקראת הימים הנוראים את מנייני הקורונה בשטחים הפתוחים בכמעל למיליון שקלים, הנחה את האגף הלוגיסטי בעירייה לרכוש ולצייד את המניינים בסככות מיוחדות האטומות ממים. ראש העיר הנחה להקים לשם כך מערך חלוקה מסודר עמו יצרו קשר הגבאים והאחראים על המניינים הפתוחים.

ראש העיר רמי גרינברג: אנו מבקשים מתושבי העיר להקפיד מאוד ולשמור על ההנחיות, אך במקביל גם דואגים לעשות ולתת מענה ככל שניתן. עם בוא החורף הנחתי את הגורמים הרלוונטיים לצייד את המניינים המתקיימים בשטחים הפתוחים ברחבי העיר בשמשיות אטומות ממים, ולעקוב מקרוב אחר צרכי המתפללים עם בואם של הגשמים והקור. נמשיך לשמור על העיר ירוקה, למען בריאות התושבים.

פתח תקווה רמי גרינברג גשמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד