ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
שידוך מפתיע

הדיין של תולדות אהרן התארס עם בת הגר"מ ברנסדרופר

שידוך מפתיע בתולדות אהרן: הדיין הבכיר של הקהילה הגאון רבי אהרן ברנסדרופר שהתאלמן מרעייתו באלול תשע"ט, התארס עם אלמנת הרב סטאריק, מראשוני חולי הקורונה בירושלים. אלמנת הרב סטאריק היא בתו של הגר"מ ברנסדרופר זצ"ל חבר בד"ץ העדה ורב קהילת תולדות אברהם יצחק

הדיין של תולדות אהרן התארס עם בת הגר"מ ברנסדרופר
חסידות תולדות אהרן צילום: שוקי לרר

שידוך מפתיע בחצר חסידות תולדות אהרן: הגאון רבי אהרן ברנסדורפר, הדיין הבכיר של חסידות תולדות אהרן, שהתאלמן מרעייתו ע"ה, התארס עם האלמנה הגב' סטאריק, בתו של הגאון רבי מאיר ברנסדרופר זצ"ל, חבר בד"ץ 'העדה החרדית' ורב קהילת תולדות אברהם יצחק. 

הגאון רבי אהרן ברנסדרופר (60), התאלמן בחודש אלול תשע"ט מרעייתו מרת טאלצא קרוינא ברנסדרופר ע"ה, שנפטרה לאחר מחלה קשה ומרה והיא בת 58 בלבד. רעייתו ע"ה עמדה לצדו בכל עת ועמדה בראשות ארגון נשי תולדות אהרן.  

כעת התארס רבי אהרן עם הכלה אלמנה הטרייה הגב' שרה פראדיל סטאריק (58), אשת הרב החסיד רבי שמואל אהרן סטאריק זצ"ל, מחשובי חסידי תולדות אהרן שהיה מראשוני חולי הקורונה בירושלים שהחלימו, אך לאחר שהחלים התמוטט לפתע במוצאי שבת י"ד סיון האחרון ונפטר בגיל 58.

הגר"א ברנסדרופור, הגר"מ ברנסדרופר זצ"ל והרב סטאריק ז"ל

כעת לבני הזוג האלמנים ברנסדרופר וסטאריק יהיו 23 ילדים בלעה"ר ועשרות נכדים ונכדות. 

הגאון רבי אהרן ברנסדרופר, המשמש כמו"צ 'העדה החרדית' ומרבני ועד השחיטה של העדה, נודע כאחד הרבנים הבכירים ביותר ואף הבכיר בחסידות תולדות אהרן במאה שערים, התפרסם בעיקר לאחר פטירת הרבי בעל ה'דברי אמונה' מתולדות אהרן זצ"ל, כמי שהחזיק את הצוואה שחילקה את החסידות לשניים.

בחול המועד סוכות שיכל הרב אהרן ברנסדרופר את בנו האברך הצעיר הרב יהודה טרייטל ברנסדרופר ז"ל מחסידות תולדות אהרן, לאחר שהתמוטט לפתע בבית המדרש תולדות אהרן והוא בן 36 בלבד. 

אחד החסידים אומר ל'בחדרי חרדים' בהתרגשות: "מי שזוכר את ההיסטוריה במאה שערים אם היו מדברים לפני למעלה מעשרים שנה שרבי אהרן יהיה חתן אצל רבי מאיר אף אחד לא היה מאמין, זה שידור היסטורי ומפתיע".  

לנו לא נותר אלא לאחל מזל טוב והצלחה.

הרב ברנסדרופר שידוך חסידות תולדות אהרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד