י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המצילים התכנסו - ואכלו מיובשים • תמונות

עשרות מתנדבי הצלה ישראל התכנסו במלון ויזניץ בבני ברק, לערב גיבוש, במהלכו הושמעו דברי תורה לרגל טו בשבט • צלם בחדרי חרדים השתתף בערב המיוחד, סעד עם המתנדבים, ומגיש סיקור ותמונות

המצילים התכנסו - ואכלו מיובשים • תמונות

עם צאת השבת, התכנסו עשרות מתנדבי הצלה ישראל בני ברק בראשות יו"ר הארגון למלווה מלכה ומסיבת ט"ו בשבט סביב שולחנות ערוכים מכל טוב במלון ויזניץ בבני ברק.

את הערב הנחה אפרים פלדמן אשר הודה לבעלי המקום מנהלי מלון ויזניץ מר אלי ציפורי ועימו מנהל האירועים מר איתן לוי אשר נדבו את הערב.

המנחה פתח את הערב בדברי תורה מענייני דיומא וקידם בברכה את הנהלת הארגון הרב דוקי גרינולד, חבר ההנהלה ומייסד הצלה בני ברק הרב מרדכי ברזילאי, נציג המשטרה רס"ר זאב קלסגרוב – סגן מפקד העיר רמת גן ועוזריו אברהם פרנקנטהל ואייל וולקוביץ,

מת"ב ירון חתוכה מתאם פעולות ההתנדבות במד"א מרחב דן, הרב יהושוע וקסברגר-נציג מלכות וקסברגר, בנצי מנדלוביץ ראש צוות בית שמש בהצלה ישראל וחבר ועד סניף מד"א שם ואת כל האורחים החשובים שבאו לתמוך ולהוקיר את פעילות הארגון והמתנדבים.

כשסיים לקבל את פני כולם הוא הזמין את אהרלה קליין שהשתתף במשלחת הסיוע שיצאה למקום האסון בהאיטי לספר למתנדבים על פעולות ההצלה והחילוץ בהם השתתף שם – ארהלה עשה זאת בטוב טעם וריתק את המשתתפים בסיפורי הזוועה ממקום האסון ואת הקידוש ה' הרב שהם ביצעו שם.

אחריו נאם רס"ר זאב קסלגרוב – סגן מפקד משטרת העיר רמת גן, אשר הציג בפני המתנדבים את התכנית עליה שוקדים בימים אלו ראשי הארגון מול משטרת ישראל להכשיר את המתנדבים אשר יוצאים לאירועים גם בהכשרה משטרתית, כך שמתנדב שכבר יצא לאירוע וכבר נמצא במקום יוכל לסייע אף בידי המשטרה.

לאחריו נאם מת"ב ירון חתוכה – מתאם פעילות ההתנדבות במד"א מרחב דן אשר ציין לשבח את שיתוף הפעולה המלא של הארגון עם מד"א ועל חשיבות התרומה אותם תורמים כונני ההצלה לפעילות מד"א והצלת חיים.

אחריו נאם הרב מרדכי ברזילאי – מייסד הצלה בני ברק וחבר הנהלת הארגון בענייני ט"ו בשבט המשיך בהשתלשלות הקמת הארגון מלפני כשני עשורים ועד לימים אלו, תוך כדי שהוא מודה לכל המסייעים לדבר והזמין את קמב"ץ הארגון הרב אלעזר קליין לנאום – גם הוא הצטרף לדברי הרב מרדכי ברזילאי בהודאה כל המסייעים.

את הערב נעל חבר וועד ההלכה בארגון הרב נפתלי הלפרין תוך שהוא מתבל את דברי התורה בחשיבות לימוד הלכות שבת לכל המתנדבים ורתם את כולם לשיעור דו שבועי שיתקיים בעזהשי"ת.

הערב ננעל תוך כדי שכל המשתתפים מודים למארגנים על הארגון והמתנות הרבות מתנת מלכות וקסברגר וארגון מד"א – והתפנו לקבלת ערכות ציוד חבישה מתכלה אשר אורגן ע"י הארגון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד