י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שנתיים אחרי בעלה

לאחר דום לב: בתו של בעל 'מעדני השולחן' נפטרה

בירושלים נפטרה הערב מדום לב פתאומי מרת רייזל לאה עקשטיין ע"ה (73), בתו של הגאון הצדיק רבי לוי רבינוביץ זצ"ל ואשת רבי אברהם עקשטיין זצ"ל, מחשובי חסידי ברסלב שנפטר לפני כשנתיים

לאחר דום לב: בתו של בעל 'מעדני השולחן' נפטרה
נר צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: בירושלים נפטרה הערב לבית עולמה האישה החשובה מרת רייזל לאה עקשטיין ע"ה והיא בת 73 בפטירתה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הערב התמוטטה לפתע לאחר דום לב בביתה ברחוב הרב שלום שרעבי בשכונת גאולה בירושלים, כונני הצלה ומד"א שהגיעו למקום ביצעו בה במשך שעה החייאה אך למגינת לב היא השיבה את נשמתה ליוצרה. 

המנוחה ע"ה נולדה בי"ט אייר תש"ז לאביה הגאון הצדיק רבי לוי רבינוביץ זצ"ל בעל 'מעדני השולחן' ולאמה מרת מיכלא איטה ע"ה בתו של הגאון רבי יחיאל מאיר זילבר זצ"ל, ראש חברה קדישא חסידים.  

בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה הרה"ח ר' אברהם עקשטיין ז"ל, מחשובי חסידי ברסלב בירושלים, שהלך לעולמו בחודש אדר ב' תשע"ט בגיל 73.

ר' אברהם ז"ל היה בנו של הרה"ח רבי  אליעזר דוד עקשטיין זצ"ל, מהדמויות המוכרות ב'שול' של ברסלב במאה שערים. ר' אברהם במשך יובל שנים לא עזב את השול ולא החסיר אף תפילה. 

זכתה והעמידה משפחה לתפארת. בנים, חתנים, נכדים. בחייה שיכלה את בנה הרב מאיר עקשטיין ז"ל, שייסד את כולל שבתי שבראשות המקובל הגאון הצדיק רבי גמליאל רבינוביץ, לפני למעלה מעשרים שנה, ונפטר בגיל צעיר, לפני 16 שנה לאחר מחלה. 

מסע הלוויה הערב (מוצאי שבת קודש, פרשת לך-לך) בשעה 23:15 מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות שם תיטמן. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

הרב לוי רבינוביץ הרב גמליאל רבינוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד