י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הזעם על הסכם • צפו

צפו בדרמה: עיתונאי סודאני השליך את המיקרופון לעברו של שר החוץ

במהלך מסיבת עיתונאים שקיים שר החוץ הסודאני בשבת נרשמה דרמה בשידור חי כאשר עיתונאי מקומי התקרב אל השר והטיח בפניו את התנגדותו להסכם הנורמליזציה עם ישראל, לאחר מכן השליך את המיקרופון מידיו. צפו ברגעי הדרמה

צפו בדרמה: עיתונאי סודאני השליך את המיקרופון לעברו של שר החוץ
העיתונאי הסודאני מול שר החוץ צילום: צילומסך כאן 11

עיתונאי סודאני ניצל מפגש עם שר החוץ של סודאן, עמר קמר א-דין, כדי להביע ביקורת בוטה עליו ועל הנורמליזציה עם ישראל, ובסופה השליך את המיקרופון בזעם.

"לא מגיע לך את המשרה הזו. וכל שבאו מאירופה לשלוט עלינו עכשיו לא ראויים להנהיג את העם האדיר הזה! והאומה הסודאנית אומרת בפה אחד: לא!". כך אמר העיתונאי, השליך את המיקרופון בחמת זעם ויצא מהמקום. 

בתוך כך, כלי תקשורת בסודאן מדווחים כי מנגנוני המודיעין במדינה הצליחו לסכל ניסיון הפיכה צבאית במדינה. לפי הדיווח, מאחורי ההתארגנות עמדה קבוצת קצינים, חלקם מקורבים לחוגים איסלאמיים במדינה. עוד נמסר כי רבים מן הקשורים נתפסו, והועברו לטיפול רשויות החוק במדינה.

העיתונאי גיא מעיין מדווח כי מקורות בסודאן מדווחים היום על יוזמה לשגר משלחת של אנשי תרבות ואומנות מקומיים לישראל. לפי הדיווח, מטרת המשלחת לארגן מופעי תרבות, שירה ותיאטרון של אמנים מסודאן בישראל, וזאת במטרה לחזק את הקשרים בין שני העמים, וכי הבקשה לשיגור המשלחת כבר נמסרה לממשלה בחרטום.

סודן נורמליזציה הסכם שלום מסיבת עיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד