י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בכנס בחירות המוני

צפו: טראמפ חיקה את ביידן לקול צחוקם של הקהל

דונלד טראמפ וג'ו ביידן מנצלים את השעות שנותרו עד לבחירות כשהם מדלגים ממדינה למדינה בכדי לשכנע את אחרוני המתלבטים להצביע עבורם. בכנס בחירות אמש בפנסילבניה חיקה את טראמפ את יריבו ביידן כמי שנתקע באמצע משפט ולא יודע לסיים אותו 

צפו: טראמפ חיקה את ביידן לקול צחוקם של הקהל
טראמפ בכנס בחירות צילום: מתוך הטוויטר שלו

במהלך כנס בחירות במדינת פנסילבניה, חיקה הנשיא האמריקני דונלד טראמפ את יריבו ג'ו ביידן, טראמפ חיקה את חוסר היכולת של ביידן לסיים משפט בלי להיתקע באמצע.

במהלך הנאום שלו בעצרת אמר טראמפ, "הדבר הטוב היחיד שקרה כאשר הגברת הראשונה מלניה טראמפ נדבקה בנגיף הקורונה, וכך אין שום שאלה אם אנחנו חיים ביחד", טראמפ התייחס לשמועות כביכול שהוא ומלניה חיים בנפרד. "טוב, לפחות השמועות האלה שאנחנו לא גרים יחד התבררו כשקריות".

על נגיף הקורונה אמר הנשיא: "יש לו בערך 24 שמות שונים. רובם צריכים להתחיל במילה 'סין' מכיוון שממנו זה הגיע. יש להם את המילה 'קורונה', נכון? נגיף הקורונה. אז אני אומר, מה זה קורונה? מקום באיטליה? זה נשמע כמו אי באיטליה". ואז טראמפ חיקה את ביידן שהוא לא מצליח לסיים משפט שלם בלי להיתקע.

שלושה ימים נותרו לבחירות לנשיאות בארצות הברית, והמועמדים, הנשיא המכהן דונלד טראמפ וסגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן המשיכו גם אתמול (שבת) בסבב של כנסי בחירות במדינות שונות בכדי לשכנע את אחרוני המתלבטים. טראמפ קיים שורת עצרות בהשתתפות עשרות אלפים בפנסילבניה וניו ג'רזי. ביידן ערך עצרות במישיגן לצד הנשיא לשעבר ברק אובמה. טראמפ כזכור ניצח במישיגן ב-2016. ביום הבחירות עצמו - יום שלישי, יגיעו השניים שוב למישיגן בכדי לשכנע ולדרבן את המצביעים שעדיין לא יצאו להצביע.

כ-90 מיליון איש כבר הצביעו בהצבעה המוקדמת - שיעור ההצבעה הגבוה ביותר במאה השנים האחרונות, כך שנראה כי ארה"ב תשבור הפעם את שיא אחוזי ההצבעה.

דונלד טראמפ ג'ו ביידן קורונה מלניה טראמפ הבחירות לנשיאות ארצות הברית בחירות לנשיאות ארה"ב 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד