ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בפעם השנייה

בית חב"ד המקומי בדלאוור הוצת שוב

בחב"ד בוערת אש: בפעם השנייה בתוך כחודשיים, הצתה נוספת בבית חב"ד בניוארק - דלאוור | בפעם הקודמת המרכז התורני הושמד לגמרי בעקבות האש שפרצה במקום, אך בחסדי שמים הפעם הנזק היה מזערי בלבד

בית חב"ד המקומי בדלאוור הוצת שוב
שריפה בבית חב"ד במדינת דלאוור צילום: באדיבות המצלם

חודשיים לאחר ש'מרכז חב"ד לחיים יהודיים' בניוארק - דלאוור הושמד על ידי הצתה, מרכז חב"ד שני בדלאוור נפגע מאש שהוצתה בכוונה, כך דיווח האתר Newark Post Online.

האירוע האחרון התרחש בסביבות השעה 12:30 בצהריים ביום שישי במרכז חב"ד ברחוב סילברסייד, בווילמינגטון, על פי סגן מפקד הכבאות מייקל ג'י צ'יונצ'יו. מישהו העלה אש מחוץ לבניין, אך האש כובתה לפני שהלהבות הצליחו להיתפס במבנה. הנזק נאמד בכ-200 דולר בלבד, כך דווח אתר Yeshiva world news.

צ'יונצ'יו לא פרסם שום מידע שקשור ישירות לאירוע בהצתה בניוארק, אך הוא ציין בהודעה לעיתונות כי זו הפעם השנייה מזה חודשיים שמרכז חב"ד בדלאוור הוצת.

שני המרכזים מנוהלים על ידי אותו ארגון, והרב בוילמינגטון הוא אביו של הרב במיקום הקודם בניוארק אז עלה בית חב"ד באש, כאשר מהחקירה עלה כי מישהו הצית את השריפה במכוון, אשר גרמה נזק רב למבנה, דבר שהביא להריסתו לגמרי ובנייתו מחדש, כוחות הכיבוי בדלאוור קבעו בזמנו כי הלהבות פרצו כתוצאה מהצתה מכוונת, ונפתחה חקירה פלילית.

הצתה חב"ד ניוארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד