י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חיסול חשבונות?

חשד לרצח משולש בצפון: שלושה גברים אותרו ללא רוח חיים

שלושה גברים תושבי היישובים הערביים בגליל, נמצאו אמש כשהם מוטלים ללא רוח חיים במטעים בסמוך לשמורת תל-דן | המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע שהתרחש ככל הנראה בעקבות סכסוך פלילי בין חמולות מקומיות

חשד לרצח משולש בצפון: שלושה גברים אותרו ללא רוח חיים
זירת הרצח צילום: דוברות המשטרה

שלושה בני אדם נמצאו הלילה (מוצ"ש) ללא רוח חיים סמוך בשטח סמוך לשמורת תל דן באזור אצבע הגליל. כוחות הצלה גדולים שהוזעקו למקום ביצעו בדיקות רפואיות אך נאלצו לקבוע את מותם. אנשי מד"א והמשטרה שהגיעו לזירת האירוע גילו על ההורגים סימני ירי, מה שמעלה את החשש שנרצחו.

במשטרה עדיין חוקרים את נסיבות מותם של שלושת הגברים, אך הערכה הראשונית היא כי השלושה נרצחו כחלק מסכסוך פלילי בין חמולות בחברה הערבית. במשטרה מקווים כי האירוע החמור לא יביא עמו גל של חיסולים כנקמה על רצח על השלושה.

ההורגים הם תושב היישוב בענה כבן 30, תושב ג’דידה מכר כבן 41 ותושב סאג'ור כבן בן 38.

הפאראמדיקים של מד"א, יונתן לנקרי וטארק הייב סיפרו: "כשהגענו לשטח, הובילו אותנו לדרך עפר בשטח, שם ראינו 3 גברים כבני 30 מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פציעות בגופם, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם."

במוקד 100 של משטרת ישראל התקבלה הודעה על 3 גברים - בן 57 תושב בענה, ובן 41 תושב ג'דידה מכר- עם סימני ירי על גופם, בתוך המטעים הסמוכים לשמורת תל דן .

מהמשטרה נמסר כי כוחות שיטור בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ובודדו את הזירה, במקביל הוקמו מחסומים ומבוצעים סריקות לאיתור חשודים. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית. הרקע לאירוע, כך מבהירים במשטרה, הוא סכסוך בין עבריינים.

רצח תל דן משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד