י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מאוד מאוד פחדתי"

שלומי שבת מתאושש מהקורונה; "הייתי בודד, ראיתי רק את הקב"ה"

הזמר המוכר שלומי שבת משחזר בשיחה מיוחדת עם עיתונאים את תקופת האשפוז שעבר עת נדבק בנגיף הקורונה. "זה היה ליל הושענא רבא, לילה מאוד חשוב ביהדות. אני פחדתי מהמילים 'טיפול נמרץ'. ניצלתי את זה שהרופא מעריץ אותי, אמרתי לו "תן לי כמה שעות בחדר שלי ואני בבוקר אלך לטיפול נמרץ" ואז כמו באגדות, הרגשתי שעם שלם מתפלל בשבילי"

שלומי שבת מתאושש מהקורונה; "הייתי בודד, ראיתי רק את הקב"ה"
הזמר שלומי שבת מקבל את ברכת הרב בעדני צילום: שוקי לרר

בשיחת זום מיוחדת שערך הבוקר (ראשון) עם קבוצת עיתונאים, ואשר פורסמה על ידי כרמל ליבמן בחדשות N12, סיפר הזמר המוכר שלומי שבת על חוויותיו מנגיף הקורונה שתקף אותו, "החיים הם אחרת אחרי שאתה מקבל את המחלה המפחידה הזאת" אמר שבת.

שבת ששוחרר מבית החולים בשבוע שעבר מבית החולים לאחר שנדבק בקורונה לפני כחודש, סיפר כי הוא עדיין לא החלים לגמרי מהמחלה והוא עושה "פיזיותרפיה נשימתית". הוא סירב לענות על השאלה ממי נדבק. "אני מעדיף לשמור על הבן אדם לא לפגוע בו", עם זאת ציין שבת "כי הוא מרגיש טוב".

עוד הוסיף שלומי שבת "תמיד הכניסו לי לראש שאני צריך לשמור ואני בדרגת סיכון, ובסוף זה אכן קרה לי. מאוד מאוד פחדתי. קשה לי להגיד משהו אחר, מאוד מאוד פחדתי, היו רגעים מאוד מאוד קשים". סיפר שבת והודה לכל העיתונאים "על כל המילים הטובות" כלשונו.

שלומי שבת הוסיף ושחזר "היה ערב קשה שהמצב התדרדר, באו הרופאים ואמרו שהם לוקחים אותי לטיפול נמרץ, זה היה ליל הושענא רבא, לילה מאוד חשוב ביהדות. אני פחדתי מהמילים 'טיפול נמרץ'. ניצלתי את זה שהרופא מעריץ אותי, אמרתי לו "תן לי כמה שעות בחדר שלי ואני בבוקר אלך לטיפול נמרץ". ואז כמו באגדות, הרגשתי שעם שלם מתפלל בשבילי. שלחו לי סרטונים שמתפללים בבוקר, הכול הסתדר פתאום הרופא אמר: יופי, נחכה עם זה".

"בחדר הייתי כל הזמן בודד, היחידי שראיתי היה בורא עולם", סיפר שבת על התובנות שקיבל בזמן אשפוזו בבית החולים. אתה כזה קטן, לא משנה אם אתה ראש הממשלה, שר, או סתם איש פשוט.. כולנו אותו דבר, זה מכניס לפרופורציה.

"אני לא רוצה להישמע קלישאתי, יש משהו שאגיד שאף אחד לא אמר, זה שאנחנו מאות שעות לבד ולא רואים בני אדם. זה נורא קשה. שואלים אותי את השאלה הכי נשאלת: 'לא שיעמם לך'? - זאת המחלה הכי לא משעממת בעולם כי אתה עוסק בלנשום. אתה רוצה לנשום. אתה כל הזמן נושם ונושם, השעות עוברות. אם היה צום יום כיפור עכשיו לא הייתי מרגיש את הצום, אתה רק נושם" אמר שבת, ולסיום הזהיר: "תשתדלו לא להידבק במחלה הזאת, הסבל לא שווה את זה. הסבל לא שווה לחתונה לבוא למחוא כפיים".

שלומי שבת קורונה זום עיתונאים בדידות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד